نمایش 1–12 از 454 نتیجه

دانلود پریست فتوشاپ

از اونجایی که میدونید پریست یه سری تنظیمات گفته میشه که با دانش زیادی از ادیت و عکاسی و تجربه کار با نرم افزار لایتروم ادوبی ساخته شده و در اختیار ادیتور ها و عکاس ها قرار داده شده شما به راحتی تو سایت ما هزاران پریست لابت روم رو میتونید براحتی دانلود کنید و و آموزش های که تو سایت گذاشتیم طراحی کنید و به عکس های خودتون رنگ های زیبای اعمال کنید .

پریست فتوشاپ

پریست فتوشاپ یه سری تنظیمات از پیش آماده ای هستش که ادیتور های حرفه ای و با دانش رنگی که دارند اومدن تو بستر Photoshop طراحی کردن که خیلی کار عکاسی راحت کرده که میخواد عکسشو ادیت و یه تنالیته رنگ زیبای در کمترین زمان ادیت کنه. نکته ای که در مورد فرمت پریست ها هستش بهترین فرمت پریست فرمت xmp هستش که براحتی هم تو کمرا راو فتوشاپ و لایت روم قابل اجرا هستش.

پریست فتوشاپ
دانلود پریست فتوشاپ

خرید پریست فتوشاپ

خرید پریست فتوشاپ از سایت خارجی واقعاً کار مشکل سازی هستش ولی ما این مشکل رو حل کردیم و تا براحتی هر فایل گرافیک و یا پریست های فتوشاپ بخواین از سایت abasvp به راحتی با یه مبلغ خیلی کمتر از ارش واقعی خریداری کنید و اگه هم مشکلی تو خرید براتون بیش بیاد تو پشتیبانی سایت در خدمت شما هستیم تا هیچ مشکلی بیش نیاد. در ضمن هر پریست رنگی برای فتوشاپ بخواین ما میتونیم برای شما از سایت منبع خریداری کنیم .

خرید پریست های حرفه ای فتوشاپ
خرید پریست های حرفه ای فتوشاپ

10 هزار پریست های رنگی برای فتوشاپ تو سایت های خارجی و ایرانی هستش ولی اکثرا تنالیته رنگ ها خوبی ندارند که تو بیش نمایش عکسی و یا ویدیوی نشون میدن ولی من تمام تلاشم کردم تا پریست های حرفه ای فتوشاپ برای شما رو سایت قرار بدم تا واقعا بتوانید رو عکس های که تو فتوشاپ و لایتروم استفاده میکنید رنگ های زیبای بدون مهارت خاصی اعمال کنید. ولی بازم اگه پریست های حرفه ای میخواستین و رو سایتمون نبود حتما تو چت آنلاین بگین تا اولین فرصت رو سایت بذاریم.

دانلود پریست فتوشاپ با فرمت xmp

فرمت xmp بهترین فرمت پریست های رنگی عکس هستش که براحتی میتونید تو فتوشاپ و لایتروم دسکتاپ استفاده کنید. البته فرمت xmp تنها فرمت هستش که تو ورژن های جدید فتوشاپ و قسمت کمراروا می تونید اجرا کنید. فرمت xmp که مخفف کلمه Extensible Metadata Platform هست که برای بهینه عکس هستش که توسط خود شرکت ادوبی ساخته شده است .

دانلود پریست فتوشاپ با فرمت xmp
دانلود پریست فتوشاپ با فرمت xmp

پریست فتوشاپ یک سری تنظیمات از بیش آماده ای هستش که ادیتور های حرفه ای و با دانش رنگی که دارند اومدن تو بستر Photoshop طراحی کردن که خیلی کار عکاسی راحت کرده که میخواد عکسشو ادیت و یه تنالیته رنگ زیبای در کمترین زمان ادیت کنه. نکته ای که در مورد فرمت پریست ها هستش بهترین فرمت پریست فرمت xmp هستش که براحتی هم تو کمرا راو فتوشاپ و لایت روم قابل اجرا هست .

دانلود پریست لایت روم

اطلاعات بیشتر ...