بهترین فونت های طراحی سایت

بهترین فونت های طراحی سایت

فونت‌ها، همواره جایگاه ویژه‌ای در دنیای طراحی وب داشته‌اند! در این پست، قصد داریم بهترین فونت هایی که برای طراحی سایت استفاده می‌شند، رو به شما معرفی کنیم. فونت های مناسب و زیبا یکی از عوامل کلیدی هستند که تاثیر مستقیمی بر جذابیت و خوانایی سایتتون دارند. در گذشته، اکثر وب سایت های فارسی از فونت های انگلیسی استفاده می‌کردند که این فونت ها متناسب با زبان فارسی نبودند و اون زیبایی لازم رو به سایت نمی‌بخشیدند. اما امروزه با پیشرفت این عرصه، فونت های فارسی با طراحی های خلاقانه و زیبا وارد بازار شدند. انتخاب یک فونت مناسب میتونه به‌عنوان یکی از اصول مهم در طراحی سایت، بر پایه خوانایی، زیبایی و برندسازی و همچنین سئو، بر جذابیت و ارزش وب سایت شما تأثیرگذار باشه. اما چه فونت‌هایی می‌تونند علاوه برا افزایش کلاس و شکوه وبسایت ها رتبه بالایی در موتور های جستجو به دست بیاورند؟ در این مقاله، به بررسی بهترین فونت‌های طراحی سایت، با تأکید بر جذب توجه و خوانایی و تاثیر گذاری در سئو، خواهیم پرداخت. این فونت‌ها نه تنها از لحاظ زیبایی و جذابیت بلکه از لحاظ سادگی و سازگاری با هویت برند، به عنوان نمادهایی از کلاس و شکوه در دنیای طراحی وب شناخته می‌شوند. بیایید همراه با ما به بررسی بهترین فونت‌ها برای طراحی سایت بپردازیم و با روشن شدن این جنبه‌های مهم، برای ارتقای کیفیت و تجربه کاربران وب سایت‌هاتون قدم برداریم.

 

مجموعه abasvp، یک مجموعه کامل در زمینه دانلود فونت انگلیسی میباشد، شما عزیزان می توانید برای طرح های خود از این فونت استفاده کنید.

 

چرا انتخاب فونت برای طراحی وبسایت بسیار مهم است؟

متاسفانه خیلی از طراحان وبسایت رو دیدم که به صورت سلیقه ای از فونت استفاده می کنند و اصلا به انتخاب فونت مناسب برای طراحی وبسایت اهمیتی نمیدند. در قدم اول باید بدونید که هر چقدر محتوای شما ارزشمند و مفید باشه نگاه مخاطبان قبل از هر چیزی به فونت متن های شماست و چه چیزی مهم تر از اینکه با فونت زیبا بتونیم مخاطب رو ترغیب کنیم که با شوق بیشتر به خوندن مطالب ما بپردازه، اما در آماری که ما در دست داریم گاهی هم به دلیل انتخاب فونت های نادرست کاربران و مخاطبان سایت ها از دست رفته اند و با از دست دادن آمار و بازدید و افزایش نرخ پرش بدیهی است که شما آمار سئو خود را پایین می آورید.

دانلود رایگان فونت فارسی

جدیدترین مجموعه فونت های فارسی رو بصورت گلچین شده و رایگان برای شما قرار دادیم که براحتی دانلود فونت فارسی کنید و تو طراحی استفاده کنید

بهترین فونت ها برای طراحی وبسایت

در اینجا ما بهترین و محبوب ترین فونت ها که توسط تمام طراحان حرفه ای وبسایت های فارسی مورد استفاده قرار میگیرند رو بهتون معرفی میکنیم شما برای انتخاب بهترین فونت برای وبسایت هاتون باید توجه داشته باشید که وبسایت از بخش های مختلفی تشکیل شده و لزومی نداره که شما از یک فونت در همه جای وبسایت استفاده کنید در نتیجه میتونید از هر فونت بصورت جدا در تیتر ها یا پاراگراف ها و قسمت های دیگر وبسایت استفاده کنید و به ظرافت کار هاتون اضافه کنید.

Yekan 1

1. فونت فارسی یکان Font Yekan

فونت فارسی یکان Font Yekan، فونت مدرن امروزی به حساب میاد و خیلی از سایت های معروف مثل دیجیکالا، شیپور، روبیکا و 90 درصد از سایت های مشهور دیگر ایرانی از این فونت در طراحی خودشون استفاده کرده اند. درصد بالایی از سایت های ایران که رتبه های برتری در سئو دارند از فونت یکان استفاده میکنند و این فونت در لیست محبوب ترین فونت های فارسی طراحی سایت قرار داره. با توجه به تجربه ای که در استفاده از این فونت کسب کردم میشه گفت که این فونت رتبه 1 رو در بین فونت های طراحی سایت داره. در نتیجه شما میتونید از این فونت در هر جای سایت و یا حتی اپلیکیشن خودتون استفاده کنید و ظاهر زیبا و مدرن به طراحی خودتون اضافه کنید.

3386 2

2. فونت فارسی وزیر Font Vazir

فونت فارسی وزیر Font Vazir، همونطور که قبلا هم معرفی کردیم ورژن های متعددی داره و یک فونت به روز هست و شما می تونید از آخرین امکانات و قابلیت های بهبود یافته این فونت برای طراحی سایت استفاده کنید همونطور که سایت های زیادی برای طراحی از این فونت استفاده می کنند و از خوانایی این فونت و اعداد فارسی زیبایی که داره بهره بردند. ای فونت برای ایجاد تنوع و حس متناسب با موضوع به کارتون میاد و وزن های متفاوتی داره که میتونید در جایگاه های متفاوت وبسایت از این فونت به کار ببرید.

iransans

3. فونت فارسی ایران سنس Font Iransans

فونت فارسی ایران سنس Font Iransans، یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین فونت‌های فارسی است که برای طراحی وب‌سایت‌ها به کار می‌رود. از جمله سایت های معروف که از این فونت استفاده می کنند میشه به سایت های دیوار، آپارات، اسنپ و بقیه سایت ها و اپلیکیشن های ایرانی اشاره کرد. شما میتونید از این فونت در انواع سایت های خبری و شرکتی و همچنین در فروشگاه های اینترنتی استفاده کنید. در کل فونت ایران سنس میتونه به عنوان یک فونت سطح بالا و محبوب فارسی به ارتقای وبسایت های شما کمک کنه. این فونت در صدر لیست بهترین فونت های فارسی برای طراحی وبسایت قرار داره و طراحان زیادی هم اکنون از این فونت به عنوان فونت پیش فرض استفاده می کنند.

iran sharp

4. فونت فارسی ایران شارپ Font Iran Sharp

فونت فارسی ایران شارپ Font Iran Sharp، یک گزینه معاصر و جذاب برای استفاده در طراحی وبسایت ها هست که به وسیله اون میتونید حالت سنتی و مدرن رو به همراه هماهنگی حروف و اعداد تجربه کنید. اگر که شما از فونت های قدیمی مثل نازنین، زر، و یا میترا استفاده میکنید این فونت مشابه این موارد است و یک مورد مناسب مطابق با سلیقه شما به حساب میاد. با داشتن ساختاری که از نظر ترکیب پذیری با اعداد فارسی و حروف انگلیسی بدون نقص است، این فونت انتخاب بی‌نظیری برای استفاده در متون بلند و متنوع هست.

مجموعه فونت های انگلیسی

مجموعه abasvp، یک مجموعه کامل در زمینه دانلود فونت انگلیسی میباشد، شما عزیزان می توانید برای طرح های خود از این فونت استفاده کنید.

kalameh

5. فونت فارسی کلمه Font Kalameh

فونت فارسی کلمه Font Kalameh، از دیگر قلم های مناسب ایرانی برای طراحی وبسایت هست. این فونت که به تازگی طرفدار های زیادی برای خود ایجاد کرده در جاهایی استفاده میشه که نیاز به قدرت نمایی متون هست برای مثلا در توضیحات و متن هایی که برای نشان دادن ویژگی ها و خواص یک محصول یا توضیحات یک وبسایت خبری یا شرکتی میشه از این فونت استفاده کرد و با انرژی و پویایی که این فونت در طراحی اش داره رو بر روی کلیه ایده ها پیاده سازی کرد. این فونت تمام حروف فارسی رو داره و شما میتونید خیلی سریع و آسان این فونت رو از وبسایت ما تهیه کنید.

anjoman

6. فونت فارسی انجمن Font Anjoman

فونت فارسی انجمن Font Anjoman، توسط انجمن صنفی طراحان گرافیک طراحی شده و به همین خاطر هم هست که اسمش رو انجمن نام گذاری کردن. حتی از اسمش هم پیداست که ارزش این فونت چقدر بالاست و افراد حرفه ای و کاربلد در پشت پرده طراحی این فونت دست داشتند. این فونت طراحی خاصی داره و در طراحی سایت هم کاربرد گسترده ای داره. معمولا در وبسایت های انگیزشی، روانشناسی و در سایت های فرهنگی و هنری از این فونت استفاده شده و طراحی این وبسایت ها رو به شکل فوق العاده و خاص به خوانایی بالا و جذابیت زیاد رسونده و تونسته توجه مخاطبان زیادی رو به خودش جلب بکنه.

dana

7. فونت فارسی دانا Font Dana

فونت فارسی دانا Font Dana، یک فونت هندسی با 10 وزن مختلف هست که از خط ها و دایره ها شکل گرفته و از منعطف ترین فونت های طراحی سایت به شمار میاد. به دنبال فونت خاص و جدید میگردید؟ بفرمایید از فونت دانا استفاده کنید و سایت خودتون رو نسبت به رقبا متمایز جلوه بدید! این فونت از نظر عموم حتی افراد سخت پسند یک گزینه مورد پسنده! این فونت با لبه های گرد یک برگ برنده در طراحی سایت به شمار میاد و راز هر طراح حرفه ای استفاده از فونت دانا هست. پس به شما پیشنهاد میکنم حتما از این فونت استفاده کنید.

farhang

8. فونت فارسی فرهنگ Font Farhang

فونت فارسی فرهنگ Font Farhang، یکی از بهترین فونت های فارسی هست که در طراحی سایت با زبان های مختلف استفاده میشه! این فونت که حتی حروف انگلیسی، عربی، کردی و اردو رو هم پشتیبانی میکنه از جدیدترین و پر مخاطب ترین فونت های فارسی هست. این فونت با حالت کلاسیک در تیتر ها و عناوین سایت و نوار های مختلف و جایگاه هایی که نیاز به دیده شدن دارند استفاده میشه. شما میتونید برای طراحی وبسایت های دو زبانه که از زبان های فارسی و انگلیسی ساخته میشوند از این فونت استفاده کنید و استاندارد سایت خودتون رو افزایش بدید.

ads font free

دانلود فونت انگلیسی رایگان

فونت انگلیسی یکی از مهمترین فاکتور تو انتخاب درست ادیتور و یا طراحی در پروژه های گرافیکی خود است

با 8 تا از کاربردی ترین فونت های طراحی سایت آشنا شدید که با توجه به تجربیات بسیاری از مهندسین و افراد دست اندر کار این فونت ها امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و دلیل اصلی استفاده از آن ها خوانایی و راحتی مخاطبان می باشد. پس اگر شما طراح سایت هستید و یا مالک سایت ضروری هست که با این 8 فونت که از بهترین فونت ها در زمینه وبسایت هستند استفاده کنید. خیلی خوشحالم که تونستم در این وبلاگ بسیار کاربردی این تجربه و نکات مفید رو با شما به اشتراک بزارم و خیلی خوشحالم که میتونم بهتون بگم که شما میتونید به یک منبع کامل از فونت های فارسی و انگلیسی دسترسی داشته باشید! بله درست متوجه شدید… وبسایت ما شامل مجموعه ای عظیم از فونت های کااربردی است که به صورت رایگان در اختیار شما قرار گرفته و شما میتونید از این فونت ها در طراحی های زیباتون استفاده کنید با مراجعه به بخش مجموعه فونت های فارسی و انگلیسی بدون ثبت نام میتونید فونت ها رو دانلود کنید.

نتیجه گیری

هنگام ایجاد طراح های لوکس، شما دیگه نیازی نیست از فونت های کلاسیک و قدیمی استفاده کنید یا برید ساعت ها دنبال فونت برای طراحی سایت بگردید با توجه به تحقیقات و نظرات کارشناسان، زیبایی سایت های معروف و برتر یک دلیل داره و این دلیل ویژگی مشترکی هست که تمام اونها دارند. ویژگی مشترکی که تمام وبسایت های معروف دارند استفاده از این 8 فونت استاندارد در طراحی هاشون هست و همه این 8 فونت برای طراحی یک وب سایت لوکس بدون توجه به حوزه فعالیت وبسایت، یک فونت کاربردی به شمار میاد و میتونه در سایت ما جلوه خوبی رو به نمایش بزاره.

سوالات متدوال

آیا برای دانلود فونت نیاز به ثبت نام در سایت داریم؟

خیر، شما می توانید به صورت مستقیم تمامی فونت های موجود در سایت abasvp را بدون نیاز به ثبت نام کاملا رایگان دانلود کنید.

آیا فونت های فارسی یا فونت های انگلیسی دیگر هم می توانم از سایت دانلود کنم؟

بله شما می توانید با مراجعه به مجموعه فونت های ما ده ها هزار فونت جدید و جذاب دیگر را مشاهده، انتخاب و دانلود کنید.

چه فرمت هایی از این فونت ها قابل دسترس میباشد؟

شما عزیزان می توانید، انواع فرمت فونت ها را از سایت دانلود کنید.

دانلود رایگان فونت فارسی​

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *