مجموعه فونتهای برتر تکست گرافی

مجموعه فونتهای برتر تکست گرافی

 

مجموعه فونتهای برتر تکست گرافی

 

سلام همراهان عزیز این مجموعه، 13 تا از بهترین فونتهای تکست گرافی و تایپوگرافی رو براتون قرار دادیم تا به صورت کامل رایگان آن هارا دانلود و از آن استفاده کنید.

 

۱- خط ثلث (Thuluth) با ساختاری ایستا و موقر، بیشتر در تزئین کتاب‌ها و کتیبه‌ها به‌کار رفته‌است. تکامل تدریجی ثلث به عنوان خطی تزئینی توسط ابن مقله، ابن‌بواب و یاقوت مستعصمی شکل گرفت. ابن‌بواب زیبایی و ظرافت را با خط ثلث همراه کرد. خط ثلث در ایران برای نوشتن عنوان سوره‌های قرآن کریم، پشت جلدنویسی، سرلوحه‌ها، و بخصوص در کتیبه‌ها و کاشی‌کاری‌ها بکار رفته‌است و هنوز نیز رایج است.

 

 

ثلث نمایشی

ــــ برای دانلود فونت ثلث کلیک کنید ــــ

 

شما را دعوت می کنیم به بازدید و دانلود بهترین فونت های فارسی که یک طراح و گرافیست به آنها نیاز دارد، با دانلود این فونت ها شما می توانید زیبایی طرح خود را چند برابر کنید. لازم به ذکر است که دانلود این فونت ها رایگان می باشد.

2-فونت زیبای ادوب عربیک شین (Adobe Arabic Shin) ، به جرات میتوان گفت که این فونت یکی از زیبا ترین فونت های فارسی / عربی میباشد . با ویژگی های بالا و استاندارد بودن این فونت باعث شده که  مورد توجه بسیاری از طراحان گرافیک قرار بگیرد و از محبوبیت بالای برخوردار شود . فونت عربیک شین بسیار مناسب تایپوگرافی ، تکست گرافی و … میباشد .

 

1048

ــــ برای دانلود فونت شین کلیک کنید ــــ

 

 

۳-فونت فارسی فرهود یک فونت حرفه ای و خاص میباشد که با ساختار متفاوت و غیر رسمی خود مناسب استفاده در انواع طراحی گرافیکی به خصوص استفاده در تایپوگرافی ها – عکس نوشته – پوستر و … میباشد و میتوانید با این فونت زیبا و رایگان طرح های زیبا و خلاقانه خلق کنید.

 

1049

ــــ برای دانلود فونت فرهود کلیک کنید ــــ

 

4-فونت فارسی حکیم غزالی طراحی بصری خاصی دارد و شکل فانتزی آن زیبایی خاصی به آن بخشیده است. شکل این فونت به مانند نثرها و متون قدیمی است که می‌توانید در طراحی خود استفاده نمایید. مناسب برای تکست گرافی و تایپوگرافی می باشد.

 

حکیم غذالی

ــــ برای دانلود فونت حکیم غزالی کلیک کنید ــــ

 

 

۵-فونت نفیس اخیرا مورد استقبال فارسی زبان به خصوص در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است. به همین منظور تصمیم گرفتیم امروز این فونت را در اختیار شما قرار بدیم.

فونت جدیدی که در اختیار کاربران فارسی زبان قرار گرفته، زیبای است. یک ماشینی تحریری، این حدود ۴ یا ۵ سال پیش از روی تایپ فیس ماشین تحریر اولیویتا مدل سال ۱۹۷۵ که توسط آقای نوید برهمند به عنوان یک پروژه دانشگاهی طراحی کردند.

برای دانلود فونت فارسی رایگان از سایت abasvp می توانید، اقدام کنید.

 

فونت نفیس

ــــ برای دانلود فونت نفیس کلیک کنید ــــ

 

 

۶-فونت فارسی شکاری یکی از هزاران فونت بسیار حرفه ای و بی نظیر سطح اینترنت است که به رایگان برای دانلود عموم قرار گرفته و بسیار در میان طراحان گرافیک جا افتاده و از معروفیت خاصی بر خوردار است . فونت فارسی شکاری در واقع فونتی در سبک فونت های دست نویس است که در کنار طراحی منحصر به فرد زیبایش ، توانسته اصالت خود را به راحتی به کاربر منتقل کند .

 

فونت شکاری

ــــ برای دانلود فونت شکاری کلیک کنید ــــ

 

 

۷-فونت فارسی، اردو و عربی ابهار یکی از زیباترین فونت های عربی با طراحی فانتزی و جذاب می باشد که می تواند توجه بیننده را به خود جلب کند. این فونت با طراحی درشت خود می تواند گزینه مناسبی برای ساخت تایپوگرافی نیز باشد. از آن می توانید برای عنوان بندی نیز استفاده کنید.

 

فونت ابهار

ــــ برای دانلود فونت ابهار کلیک کنید ــــ

 

 

8- فونت نستعلیق دیما شکسته ( Dima Shekasteh ) از سری فونت های خوشنویسی می باشد.
این فونت فارسی یکی از بهترین فونت های نستعلیق شکسته می باشد که شما می توانید در طراحی های خود استفاده کنید.
فونت نستعلیق دیما شکسته را می میتوانید رایگان و با لینک مستقیم از سایت abasvp.ir دریافت کنید.

 

دیما شکسته

ــــ برای دانلود فونت دیما شکسته کلیک کنید ــــ

پیشنهاد مطالعه و دانلود: دانلود فونت های بولد برای تولید محتوا

 

 

9- تایپ‌ فیس فارسی کاموا طراحی حروف آن به صورتی انجام شده که ظاهر حروف نشان می‌دهد که با نخ کاموا نوشته شده‌اند. تمام مراحل طراحی و ساخت استایل قلم kamva با دست انجام شده و تبدیل شدن آن به فونت به وسیله عکاسی انجام شده است. این نمونه تایپ‌فیس فارسی جزو فونت‌های فانتزی شکل‌دار است به همین دلیل استفاده از این نوع استایل قلم باعث می‌شود، تصویری جذاب به نوشته‌های شما تقدیم شود.

 

فونت کاموا

ــــ برای دانلود فونت کاموا کلیک کنید ــــ

 

 

10- فونت بسیار زیبای نستعلیق یکی از فونت های محبوب ما ایرانی ها در خط فارسی محسوب میشود که از آن به عنوان عروس فونت های فارسی یاد میشود ، فونت نسعلیق توسط خطاطان مطرح  از گذشته تا به حال دست خوش تغییراتی بوده در جهت بالا بردن هرچه تمام تر زیبایی این فونت .

 

نستعلیق

ــــ برای دانلود فونت نستعلیق کلیک کنید ــــ

 

 

11- فونت سندباد، یک فونت فانتزی و زیبای فارسی است. حروف کشیده این فونت، به آن زیبایی خاصی بخشیده است و از آن می‌توان در طراحی‌های بیشماری بهره گرفت. فونت فارسی سندباد حروفی با لبه‌های تیز و نقطه‌های گرد دارد که طراحی این فونت را خاص و با کیفیت کرده است.

 

سندباد

ــــ برای دانلود فونت سندباد کلیک کنید ــــ

 

 

12- فونت نستعلیق شکسته ( Shekasteh ) از سری فونت های خوشنویسی می باشد. این فونت فارسی همانند فونت نستعلیق و فونت نستعلیق دیما شکسته می باشد با کمی تفاوت. یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تایپوگرافی و تکست گرافی می باشد.

 

تکست گرافی شکسته

ــــ برای دانلود فونت نستعلیق شکسته کلیک کنید ــــ

 

 

13- فونت کلاسیک – Classic font از جمله فونتهای می باشد که در طراحی آن از سبک خاصی استفاده شده است که باعث شده این فونت جذاب و پرکاربرد شود که در طراحی گرافیک کاربرد بسیار خوبی دارد. همچنین این فونت خاص برای حوزه تایپوگرافی و کالیگرافی مناسب است.

 

تکست گرافی کلاسیک

ــــ برای دانلود فونت کلاسیک کلیک کنید ــــ

 

14. دانلود فونت پاییز که می توانید در طرح های خود از آن استفاده کنید، کاربرد این فونت علاوه بر طرح های فانتزی و خاص، در طرح های لوگوتایپ هم نیز میباشد.

دانلود فونت پاییز

عزیزان گرافیست و طراحان گرامیی که به دنبال زیبا سازی طرح های خود هستند، abasvp از بهترین ابزار شما میباشد. دانلود فونت انگلیسی رایگان، هزاران فونت با تمام وزن های ممکن و انواع فرمت ها از سایت abasvp.

ــــ برای دانلود فونت پاییز کلیک کنید ــــ

همران عزیز سایت abasvp.ir امیدوارم این مطالب و فایل های رایگان که به درخواست دوستان ۷ پریست رایگان برای شما تو این وبلاگ قرار دادیم و اینکه اگر سوالی یا بیشنهادی دارید زیر این مطلب توی قسمت دیدگاه نظرتون ثبت کنید اولین فرصت چک میکنم و نیز برای دانلود هزاران پریست حرفه ای و جدیدترین فایل ها گرافیکی میتونید رو سایت ما و قسمت دسته بندی ها رو قرار دادیم.

5/5 - (5 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *