۴ فونت جذاب کاور یوتیوب

۴ فونت جذاب کاور یوتیوب

خیلی خوش اومدین ❤️ به این قسمت جذاب و هیجان انگیز 🔥 فونت های یوتیوب! فونت هایی که بهترین انتخاب برای کاور یوتیوب هستند.👌 در دنیای مدرنی که ما در اون زندگی میکنیم در همین دنیای رقابتی تولید محتوا، یوتیوب یکی از پر رقابت ترین پلتفرم هاست که روزانه میلیون ها ویدیو در اون بارگذاری میشه.⬆️

پس اینجاست که بیش تر از هر زمانی ضرورت داره ⚠️ که ویدیو های شما برجسته باشه اما جذابیتی که تصویر کاور ویدیوی شما داره هم به همان اندازه ای که خود محتوا مهم هست اهمیت به خصوصی داره.✅

ما اینجا هستیم تا بهترین فونت های مناسب برای کاور یوتیوب رو به شما معرفی کنیم 😎 چرا که ما میدونیم 90% از بهترین ویدیوهای یوتیوب کاور هاشون رو به طراحان حرفه ای سفارش دادند❗️و علاوه بر این، مطالعاتی نشون داده که مردم به صورت میانگین فقط 1.5 ثانیه به بررسی کاور های یک ویدیو یوتیوب می‌پردازند که تصمیم بگیرند که روی اون ویدیو کلیک کنند یا نه ‼️ پس اینجاست که جذابیت کاور خیلی مهم میشه!
فونتی که آسان قابل خوندن باشه، منحصر به فرد و چشم‌نواز باشه می‌تونه کاور ما رو جذاب کنه و بینندگان را به خودش جلب کنه.🖋
📌 در این وبلاگ به بررسی 4 فونت فارسی و 4 فونت انگلیسی شگفت‌انگیز می‌پردازیم که به خاطر خوانایی، سبک و توانایی جذب بینندگان پتانسیل بالایی برای ایجاد برجستگی بر روی کاور های یوتیوب ما دارند.
بنابراین میریم سراغ بهترین فونت ها برای کاور یوتیوب که تهیه کردیم تا شما از این به بعد از این فونت ها استفاده کنید و از استراتژی بازاریابی بهره ببرید و بدرخشید.✨      

دانلود رایگان فونت فارسی

جدیدترین مجموعه فونت های فارسی رو بصورت گلچین شده و رایگان برای شما قرار دادیم که براحتی دانلود فونت فارسی کنید و تو طراحی استفاده کنید

بهترین فونت های فارسی کاور یوتیوب

اکثر آدما وقتی میخوان که برای کاور فونت انتخاب کنند احساس میکنند که اگر فونت خوش نویسی انتخاب کنند کارشون خیلی با کلاس میشه اما اصلا اینطور نیست و اگر شما بخواید که مخاطب وقتی پست ها رو بالا پایین میکنه کار شما دیده بشه و عنوان شما توجهش رو جلب کنه یک سری فونت ها هستند که استاندارد و مورد قبول برای استفاده می باشند، ما در اینجا 4 فونت رو به شما معرفی می کنیم.

3395

1. فونت فارسی لاله زار Font Lalezar

به شخصه علاقه خاصی به این فونت پیدا کردم و هر جا متنی با این فونت ببینم ناخودآگاه توجهم رو جلب میکنه! انگار که این فونت با روانشناسی خاصی طراحی شده و کاملا برای طراحی کاور یوتیوب به کار ما میاد! فونت فارسی لاله زار یکی از پرکاربردترین و محبوبترین فونت هایی به حساب میاد که در شبکه های مجازی خیلی استفاده میشه و جایگاه ویژه ای پیدا کرده، قطع به یقین شما این فونت رو قبلا در شبکه هایی از جمله اینستاگرام و یوتیوب دیدید یا در جاهای دیگه حتما به این فونت برخوردید پس اگر شما به دنبال یک فونت زیبا و جذاب برای نوشتن کاورهای یوتیوبتون هستید ما فونت لاله زار رو بهتون توصیه میکنیم. با انتخاب فونت لاله زار، به‌راحتی می‌تونید زیبایی رو در کاورهای یوتیوب خود به ارمغان بیارید، که این امر، مخاطبان را به تجربه‌ای بی‌نظیر و پررضایت دعوت می‌کند.

3475 1 1

2. فونت فارسی یکان بوم Font Yekan Boom

رسیدیم به یکی از معروف ترین و قدیمی ترین فونت های فارسی، احساس میکنم کمتر کسی باشه که اسم فونت فارسی یکان به گوشش نخورده باشه و تمام طراحان حرفه ای گرافیک این فونت رو میشناسند و ازش استفاده کردند. فونت فارسی یکان بوم یکی از فونت های خانواده یکان هست . این فونت فارسی جذاب، یکی دیگر از فونتهای جذاب فارسی هست که میتونید ازش در طراحی های گرافیکی، لوگپوتایپ، تیتر نویسی و خوشنویسی و… استفاده کنید و اگر به دنبال طراحی کاور یوتیوب هستید فونت یکان بوم یکی از بهترین گزینه ها به حساب میاد.

3416 2

3. فونت فارسی میخک Mikhak Font

اگه دنبال یه فونت 5 ستاره میگردی سلام! فونت فارسی میخک داره بهت چشمک میزنه که برای هر پروژه ای آمادست و میتونه توجه مخاطبان شما رو به خودش جلب کنه و جذب شما رو به طور چشم گیری بالا ببره. در نتیجه فونت میخک یکی از کاندیدای پر مدعا برای استفاده در کاور یوتیوب شما محسوب میشه. برای افزایش جذابیت پروژه هاتون فونت میخک رو بهتون پیشنهاد میکنیم.

Fedra Font 2

4. فونت فدرا Fedra Font

فونت فارسی فدرا به عنوان یکی از جذاب‌ترین و زیباترین فونت‌های فارسی، با طراحی ضخیم و دلنشینش، انگیزه‌ و حس خوبی رو برای خلق آثار هنری و تبلیغاتی به ما می‌ده به طوری که با طراحی قوی و زیبایی که داره به طراحان و تولید کنندگان محتوا این امکان رو میده که پوسترها و تصاویر تبلیغاتیشون رو به سطح عالی از جذابیت و قدرت برسونند. به همین خاطر هست که استفاده از این فونت با شکوه و خاص در هر نوع محتوایی جلوه متفاوت ایجاد میکنه و از اون در طراحی کاورهای ویدیویی یوتیوب و اینستاگرام استفاده می‌کنند.

مجموعه فونت های انگلیسی

مجموعه abasvp، یک مجموعه کامل در زمینه دانلود فونت انگلیسی میباشد، شما عزیزان می توانید برای طرح های خود از این فونت استفاده کنید.

بهترین فونت های انگلیسی کاور یوتیوب

در بالا بهترین فونت های فارسی که میتونید برای کاور یوتیوب از اون استفاده کنید رو معرفی کردیم. امیدوارم که از آشنایی با این فونت ها لذت برده باشید و استفاده از اون ها بتونه قدرت و شکوه رو براتون در پروژه ها به ارمغان بیاره، اما در اینجا با 4 فونت شگفت انگیز انگلیسی که قراره کلی کاربرد تو پروژه هاتون داشته باشه آشنا خواهید شد.

3613 3

1. فونت انگلیسی Block Marys

فونت انگلیسی Block Marys فونتی جذاب و شادابه که تلفیقی از شوق و اشتیاق را به تصاویر کاور و بنرهای شما اضافه می‌کنه. استفاده از استایل جسور و کارتونی اش باعث می‌شه که راحت تر به چشم بیاد و حتی برای کودکان به راحتی قابل خوندن باشه. این فونت میتونه در ژانر های کمدی و کارتونی مورد استفاده قرار بگیره و اثر شما رو بسیار جذاب و خاص نشون بده.

771 1

2. فونت گرافیکی Roboto

درباره فونت انگلیسی Roboto باید بگم یکی از محبوب‌ترین فونت‌ها برای ویدیوهای یوتیوب، فونت روبوتو هست. این فونت با یک سبک نکته‌ای و نقطه‌های گردش معروفه و اگه شما دنبال فونت انگلیسی در یوتیوب هستید و نمی‌دونید کدام فونت را برای تصاویر کاور و بنرهای خود انتخاب کنید، فونت روبوتو یکی از بهترین انتخاب های شماست. همچنین به دلیل خوانایی آسان و طراحی ساده این فونت، انتخابی عالی برای استفاده برای نوشتن زیرنویس‌هاست. لازم به ذکره که روبوتو فونت پیش‌فرض خود وبسایت یوتیوب نیز هست.

729 1

3. فونت گرافیکی Daviton

فونت انگلیسی Daviton یکی از بهترین فونت‌ها برای تصاویر کاور یوتیوب هست که به صراحت، توجه مخاطبان را به خود جلب می کنه. اگه میخواید به کاورهاتون ظاهری جذاب و موجدار بدید فونت Daviton انتخابی عالی برای شماست.

3591 3

4. فونت انگلیسی Sticky Sans

فونت انگلیسی Sticky Sans با وزن سبک اسکریپت خود، یک فونت متحرک الهام‌گرفته از کمیکه و جذابیتی شاداب را به طراحی هاتون میاره. شخصیت خاص این فونت اون رو برای ساخت کاور های یوتیوب و شبکه های اجتماعی جذاب و مناسب می‌کنه. پس استیکی سانس میتونه نشاط و شادابی رو به کاور هاتون بیاره و این عامل بسیار در جذب مخاطب اثربخش و تاثیر گذار خواهد بود.

ads font free

دانلود فونت انگلیسی رایگان

فونت انگلیسی یکی از مهمترین فاکتور تو انتخاب درست ادیتور و یا طراحی در پروژه های گرافیکی خود است

همانطور که بالاتر اشاره کردم خیلی از فونت های زیبا و اثر بخش برای تولید محتوا وجود دارند اما ما فقط 4 فونت از میان این مجموعه عظیم گلچین کردیم شما میتونید برای دانلود فونت ها به مجموعه کامل وبسایت ما سر بزنید و در آنجا هزاران فونت فارسی و انگلیسی موجود رو براحتی دانلود کنید و از اون ها استفاده کنید و لذت ببرید. خیلی ممنونم که با ما همراه بودید و امیدوارم که از این وبلاگ خوشتون اومده باشه! بهتون پیشنهاد میکنم با عضویت در وبسایت محتوا های ما رو دنبال کنید و نوشته ها و فایل های مفید ما رو از دست ندید. 

نتیجه گیری

در این رقابت شدید تولید محتوای یوتیوب، انتخاب فونت مناسب برای کاورهای یوتیوب اهمیت بالایی داره. درنتیجه شناخت فونت‌های جذاب و خوانا می‌تونه جذب بیننده‌ها رو افزایش بده و به برجسته شدن محتوا کمک کنه. خیلی خوشحالیم که تونستیم این فونت های کاربردی رو به شما معرفی کنیم.

سوالات متدوال

آیا برای دانلود فونت نیاز به ثبت نام در سایت داریم؟

خیر، شما می توانید به صورت مستقیم تمامی فونت های موجود در سایت abasvp را بدون نیاز به ثبت نام کاملا رایگان دانلود کنید.

آیا فونت های فارسی یا فونت های انگلیسی دیگر هم می توانم از سایت دانلود کنم؟

بله شما می توانید با مراجعه به مجموعه فونت های ما ده ها هزار فونت جدید و جذاب دیگر را مشاهده، انتخاب و دانلود کنید.

چه فرمت هایی از این فونت ها قابل دسترس میباشد؟

شما عزیزان می توانید، انواع فرمت فونت ها را از سایت دانلود کنید.

3.7/5 - (3 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *