۸ فونت جذاب فارسی برای طراحی پوستر

۸ فونت جذاب فارسی برای طراحی پوستر

میخوای داخل طراحی پوستر حرفه ای بشی؟! یا داخل طراحی پوستر حرفه ای هستی و دنبال یه فونت جذاب فارسی برای ایجاد تصاویر شگفت انگیز میگردی؟! فرقی نمیکنه… باید بهت بگم جای درستی اومدی! 
هنگام خلق یک پوستر، باید عناصر طراحی رو مدنظر قرار بدید. این عناصر شامل آیکون‌ها، ایلوستراسیون‌ها، تصاویر و فونت‌ها هستند. و هنگام انتخاب فونت‌ها، باید یک فونت تاثیر گذار انتخاب کنید.
ما می‌دونیم انتخاب فونت داخل طراحی پوستر چقدر میتونه دشوار باشه. مثلا یه موقع هایی هست شما زمان زیادی برای طراحی یه پوستر خوشگل میگذارید و تصاویری فوق العاده و مهیج ایجاد میکنید و خسته هستید و رسیدین به قسمتی که باید فونت انتخاب کنید… 
اینجاست که وبسایت ما به داد شما میرسه. در این پست میخوایم شما رو از هر چی خستگی که موقع انتخاب فونت طراحی پوستر داشتید رها کنیم. میخوایم ۸ فونت جذاب فارسی برای طراحی پوستر رو به شما معرفی و شما رو با ظاهر چشم‌نواز، خوانا و سازگاری که این فونت ها دارند آشنا کنیم.

در این وبلاگ 8 فونت جذاب فارسی برای طراحی پوستر ایده آل و جلب توجه چشمان مخاطبان به شما معرفی خواهیم کرد و شما قادر خواهید بود از این فونت های فوق العاده در پروژه هاتون استفاده کنید.
پس شما رو دعوت میکنم بریم سراغ لیستی از بهترین فونت های فارسی که هنگام طراحی پوستر هاتون باعث خواهند شد مثل همیشه بدرخشید.  

دانلود رایگان فونت فارسی

جدیدترین مجموعه فونت های فارسی رو بصورت گلچین شده و رایگان برای شما قرار دادیم که براحتی دانلود فونت فارسی کنید و تو طراحی استفاده کنید

۸ فونت جذاب فارسی برای طراحی پوستر

بهترین فونت برای یک پوستر، فونتی هست که بیننده را به خواندن متن موجود در پوستر تشویق می‌کنه. البته این بستگی به پیامی داره که می‌خواید با پوستر خود منتقل کنید، یعنی فونت باید انعکاسی از محتوای شما باشه که میخواید به مخاطب انتقال بدید و فونت هایی وجود دارند که این هدف رو به خوبی اجرا می کنند. در واقع برخی فونت‌ها بدون شک برتر از دیگران هستند.

فونت فارسی تیتر کالج Font Titr Collage

1. فونت فارسی تیتر کالج Font Titr Collage

فونت فارسی تیتر کالج Font Titr Collage یکی از فونت‌های بسیار محبوب و پرکاربرد در طراحی پوسترها هست. حتما شما با فونت B Titr آشنا هستید که یکی از فونت های پرکاربرد در زمینه نگارش هست فونت فارسی تیتر کالج هم یکی از فونت های خانواده تیتر هست. این فونت به دلیل استایل توپر و جذابی که داره، معمولاً برای عناوین و تیترهای پوسترها به کار می‌ره. استفاده از این فونت در طراحی پوسترها، اونها رو به چشم‌اندازی برجسته و قابل توجه تبدیل می‌کنه و برای جلب توجه مخاطبان بسیار مؤثره. به علاوه، استفاده از این فونت در طراحی پوسترها، اونا رو به شکلی متمایز از سایر طرح‌ها در میاره و جلوه‌ای منحصر به فرد بهشون می‌بخشه. شما میتونید علاوه بر فونت تیتر کالج از فونت B Titr هم استفاده کنید.

1

2. فونت فارسی کتاب Font ketab

فونت فارسی کتاب Font ketab با افزایش خوانایی و جذابیت متن باعث میشه که خوانندگان ما با انرژی و تجربه خوبی پوستر ما رو نگاه کنند. با توجه به انواع مختلف اطلاعات موجود در پوسترها، انتخاب این فونت با استانداردهایی که در فاصله بین حروف و اندازه مناسب حروف و خطوط داره بسیار مناسب هست. این فونت با طراحی خاصش به خوانندگان اجازه میده به راحتی و با لذت بیشتر به پوستر نگاه کنند و اطلاعات رو به طور کامل دریافت کنند. پس این فونت نه تنها کیفیت و اثربخشی پوستر ها رو ارتقاء میده، بلکه به تبلیغات و انتقال پیام ها نیز کمک میکنه. در مجموع، استفاده از فونت کتاب در طراحی پوسترها، باعث بهبود خوانایی و جذابیت متن میشه و در نتیجه ارتقاء کارایی پوستر ها رو تضمین می‌کنه.

فونت دستنویس فارسی گران پایه

3. فونت دستنویس فارسی گران پایه

فونت فارسی گران پایه با طراحی دستنویس، ابزاری قدرتمند برای طراحان پوسترهاست. این فونت، به ویژه در طراحی‌های گرافیکی و تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گیره و با زیبایی و هنرمندی خاصی، جلوه‌یی متفاوت به طراحی می‌بخشه. از طریق این فونت، طراحان قادرند انواع بنرها و پوسترهای تبلیغاتی را با استفاده از حروف دستنویس و زیبا، طراحی کنند و به آنها شکوه و ظاهری خاص ببخشند. فونت گران پایه، به خوبی با جای‌گیری مناسب نقطه‌های کلمات و حروف فارسی، ظاهری حرفه‌ای و بی‌عیب و نقص رو به پوسترها می‌بخشه. با امکاناتی که این فونت فراهم می‌کنه، می‌تونید طرح‌های منحصر به فردی ایجاد کنید و به پوسترهای خود استایلی باورنکردنی ببخشید. به طور کلی، فونت گران پایه با قابلیت‌های خاص خود، یک انتخاب برتر برای طراحی پوسترها و ارائه یک پوستر منحصر به فرد و زیباست.

فونت فارسی تحریر Font Tahriri

4. فونت فارسی تحریر Font Tahriri

فونت فارسی تحریر Font Tahriri، با الهام از زیبایی و قدرت خط نستعلیق، فونتی بی‌نظیر در طراحی پوسترهاست. با ترکیبی از زیبایی‌های فرمی خط نستعلیق و ساختار آشنا و رسمی حروف، این فونت تزئین کننده پوسترها به حساب میاد. نسبت ارتفاع و اندازه حروف به‌طور دقیق تنظیم شده و با سایر کرسی‌ها به‌طور هماهنگی تعامل می‌کند، این فونت ابزاری مطمئن و جذاب برای طراحان گرافیک و نشر رومیزی فراهم می‌کند. استفاده از فونت تحریر توانایی به خصوصی در جذب توجه مخاطبان رو داراست و مخاطبان رو به سمت محتوای پوستر هدایت می‌کنه.

مجموعه فونت های انگلیسی

مجموعه abasvp، یک مجموعه کامل در زمینه دانلود فونت انگلیسی میباشد، شما عزیزان می توانید برای طرح های خود از این فونت استفاده کنید.

فونت فارسی سوگند SOGAND

5. فونت فارسی سوگند SOGAND

فونت فارسی سوگند SOGAND، با استفاده از استایل توخالی (Outline) و ترکیب منسجم حروف، برای استفاده در پوستر ها شهرت داره. این فونت طراحی شده توسط حسین تقی‌زاده، فونت فانتزی با ظاهر چشم‌گیر و جذابیت ویژه‌ای برای استفاده در سرتیترها و اندازه‌های بزرگ داره. در فرآیند طراحی فونت سوگند، حروف با بیشترین تراکم ممکن کنار هم قرار میگیرند، این اقدام باعث شده که کلمات با ترکیبی یکپارچه‌تر و هماهنگ‌تر ظاهر شوند. استفاده از این فونت در طراحی پوسترها، به آنها شکل و شمایلی فانتزی و متفاوت می‌بخشه که چشم ها رو به سمت خود میکشه و پوستر شما را از سایر طرح‌ها متمایز می‌کنه.

3386 2

6. فونت فارسی وزیر Font Vazir

فونت فارسی وزیر Font Vazir، با ارائه یک طیف گسترده از وزن‌ها و کیفیت بالای وزن هاش، از سری فونت‌های سنس سریف بوده و انعطاف کافی برای استفاده در پوستر ها رو داره. وزن‌های مختلف این فونت، از نازک تا ضخیم، امکان انتخاب گسترده‌ برای طراحان رو فراهم میکنه، که این انعطاف بالا در انتخاب و استفاده در طراحی پوسترها، امکان ایجاد تنوع و حس متناسب با موضوع رو به طراحان میده. همچنین، با وجود ورژن‌های متعدد و به‌روز این فونت، می‌تونید از آخرین امکانات و بهبودهاش برای ایجاد پوسترهایی با شکوه بیشتر استفاده کنید.

3395

7. فونت فارسی لاله زار Font Lalezar

فونت فارسی لاله زار Font Lalezar، رو قبلا بهتون معرفی کردم و بهتون گفتم که این فونت از پرکاربردترین و محبوبترین فونت هایی به حساب میاد که در شبکه های مجازی ازش استفاده میشه و گفتیم که میتونه یه تجربه بی نظیر و پر رضایت رو براتون به ارمغان بیاره اما امروز میخوایم از کاربرد این فونت در طراحی پوستر ها براتون بگیم انگار که از هر انگشت این فونت یک هنر میباره و همه جا مثل آچار فرانسه به کارمون میاد. فونت لاله زار یکی دیگه از فونت هایی هست که توجه رو هدف قرار داده و به راحتی بیننده جذب میکنه و به همین خاطر در طراحی پوستر ها استفاده میشه پس شما میتونید از این فونت برای رضایت بیشتر بیننده ها استفاده کنید.

3475 2

8. فونت فارسی یکان بوم Font Yekan Boom

فونت فارسی یکان بوم Font Yekan Boom، که با آن نیز آشنا شدید، به عنوان یک فونت هندسی ساده با لمسی از فونت‌های نسخ، در طراحی پوسترها استفاده میشه. این فونت، با ترکیبی از شکل‌های هندسی و جلوه‌ی مدرن، به همراه آسانی خواندنی بودن، برای طراحی پوسترها بسیار مناسب هست. با استفاده از این فونت، پوسترها به شکلی جذاب و متفاوت تزئین می‌شند و باعث جذب توجه مخاطبان خواهند شد. شکل‌های نزدیک‌تر به فونت‌های نسخ، این فونت را قابل فهم و قابل استفاده برای نمایش متون ریز و طولانی می‌کنه. به طور کلی، فونت یکان با ساختار هندسی و ایرانی، تونسته جایگاه خودشو به عنوان یکی از بهترین فونت های طراحی پوستر حفظ بکنه.

ads font free

دانلود فونت انگلیسی رایگان

فونت انگلیسی یکی از مهمترین فاکتور تو انتخاب درست ادیتور و یا طراحی در پروژه های گرافیکی خود است

با 8 فونت جذاب طراحی پوستر آشنا شدید و حتما متوجه شدید که کاربرد آنها بخاطر تطابق، انعطاف و شکل گیری روی عنوان محتوا و رساندن منظور و هدف پوستر به مخاطب هست. و در کنار آن نیاز هست که بیننده ها رو جذب کنه و اثرگذاری زیادی داشته باشه به همین منظور ما 8 تا از بهترین فونت هایی که در زمینه طراحی پوستر استفاده میشوند رو به شما معرفی کردیم و امیدواریم که از استفاده این فونت ها لذت ببرید اما یه خبر جالب و بی نظیر برای شما عزیزانی  که این وبلاگ رو خوندید دارم و این خبر خوشحال کننده این هست که وبسایت ما جموعه ای عظیم از فونت های فارسی و انگلیسی که در زمینه های مختلف استفاده میشوند رو به صورت رایگان و بدون نیاز به ثبت نام در اختیار شما قرار داده و شما میتونید همین الان از طریق این مجموعه ها به فونت ها دسترسی پیدا کنید و از اون ها در طراحی های زیباتون استفاده کنید.

نتیجه گیری

انتخاب صحیح فونت برای طراحی پوستر یکی از مراحل حیاتی و اساسی هست که تأثیر بسزایی بر جذابیت و اثربخشی پوستر داره. فونت مناسب نه تنها زیبایی ظاهری پوستر را تداعی می‌بخشه، بلکه تأثیر مستقیمی بر خوانایی و درک مطالب اون داره. هر فونت دارای یک شخصیت و احساس خاص هست که به مخاطب پیامی می‌رسونه. برای مثال، فونت‌های جسورانه و پرقدرت ممکنه برای جلب توجه و جذب مخاطبان مناسب باشند، در حالی که فونت‌های ساده و خوانا ممکن است برای انتقال پیام به شکل روشن و واضح انتخاب بهتری باشند، مخاطبان و نوع پیامی که می‌خواهید منتقل کنید، نقش حیاتی در انتخاب فونت روی پوستر رو دارند. بنابراین، انتخاب صحیح فونت با توجه به شخصیت و نیازهای مخاطبان، کلیدی در موفقیت یک پوستر هست و می‌تونه تأثیر زیادی بر جذابیت و تأثیربخشی ظاهری و محتوایی پوستر داشته باشه.

سوالات متدوال

آیا برای دانلود فونت نیاز به ثبت نام در سایت داریم؟

خیر، شما می توانید به صورت مستقیم تمامی فونت های موجود در سایت abasvp را بدون نیاز به ثبت نام کاملا رایگان دانلود کنید.

آیا فونت های فارسی یا فونت های انگلیسی دیگر هم می توانم از سایت دانلود کنم؟

بله شما می توانید با مراجعه به مجموعه فونت های ما ده ها هزار فونت جدید و جذاب دیگر را مشاهده، انتخاب و دانلود کنید.

چه فرمت هایی از این فونت ها قابل دسترس میباشد؟

شما عزیزان می توانید، انواع فرمت فونت ها را از سایت دانلود کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *