آموزش ژست عروس و داماد روز عکاسی فرمالیته

عکس های عروسی جزو خاطره انگیز ترین و ماندگارترین زندگی هر فردی هستند که دوست دارند بهترین عکس ها را با ژست های جدید در آتلیه و باغ داشته باشن  برای این کار حاضر هستن مبلغ زیادی هزینه کنند . انتخاب ژست عکس برای  مشتری خود از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نیز برای آتلیه همینطور و برای همین عکاسان عروسی دنبال بهترین ژست برای سورژه خود هستن چون به این موضوع واقف هستن که مدل ژست بسیار مهم هست تو کارشون و شما نیز باید به عروس داماد خود ژست های خوبی بدین تا سبک کار شما هم متفاوت زیبا تر شود

 

عکس های عروسی

عکس های عروسی جزو خاطره انگیز ترین و ماندگارترین عکس های زندگی هر فردی هستند که دوست دارند بهترین عکس ها را با ژست های جدید در آتلیه و باغ داشته باشن  برای این کار حاضر هستن مبلغ زیادی هزینه کنند . انتخاب ژست عکس برای  عروس و داماد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و نیز برای عکاسان همینطور و برای همین عکاسان عروسی دنبال بهترین ژست برای عروس داماد خود هستن چون به این موضوع واقف هستن که ژست بسیار مهم هست تو کارشون و شما نیز باید به عروس داماد خود ژست های خوبی بدین تا سبک کار شما هم متفاوت زیبا تر شود

پیشنهاد مطالعه: ۱0 نکته عکاسی مراسمات عروسی که عکاسان تازه کار باید بدانند

 

چرا مدل ژست عروس و داماد اهمیت زیادی دارد؟

حتما شما هم شنیده‌اید که عکاسی هنر است. هنر چیدمان، هنر دکوراسیون و هنر عکاسی، همگی نیازمند رعایت یک هارمونی در چیدمان هستند. اگر ژست عکس عروس و داماد توسط عکاس به درستی انتخاب نشود، چیزی شبیه به فاجعه برای آن‌ها اتفاق می‌افتد. من واقعا خودم به چشم دیدم تو باغ عروسی عکاس به سورژه خود گفت که هرجور دوست دارین بیستید و عروس و داماد هم موندن چیکار کنن. زیرا چنین عکاسان بهترین موقعیت برای ثبت جذاب‌ترین عکس‌ها را، ازدست داده‌اند چون چنین عکاسان تنها چند ژست بلد هستن که چندین سال دارن استفاده میکنن و هی شات میزنن به امید یکه عکس خوب . هیچ عروس و دامادی، مایل به تجربه این شرایط سخت نیست. پس بهترین کار این است که خودتان دست به کار شوید و بهترین مدلهای عکس عروس و داماد را مشاهده کنید تا در روز عکاسی، خودتان ایده‌های خاص و زیبایی به عکاس بدهید و عکس‌های 100% یونیک و خاصی را ثبت کنید.

 

ثبت عکس زیبا و هنری از عروس و داماد

ثبت یه عکس زیبا و هنری از عروس و داماد به موارد زیادی بستگی داره  نوع تجهیزات . لوکیشن . تنظیمات دوربین . نور محیط . و یکی از مهمرین گزینه هم نوع ژست عروس و داماد که بسیار مهم تو داشتن عکس های متفاوت و زیبا هنری و  چنان که شما عکاس عروسی باشین به این موضوع حتما برخوردین که دارین تو یه باغ و یا لوکیشن های از سورژه خود عکاسی میکنین  عروس به شما میگه چه جوری نگاه کنم چوری ژست بگیرم …

ژست در آغوش

ژست عکاسی عروس و داماد

عکاسی عروس و داماد یکی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین قسمت‌های عکاسی از مراسم عروسی است. در عکاسی عروس و داماد، استفاده از ژست‌های مختلف می‌تواند به جلب جذابیت و زیبایی تصاویر کمک کند. در زیر، چند ژست عکاسی عروس و داماد را آورده و توضیح داده‌ام:

1. ژست در آغوش:

در این ژست، داماد عروس را در آغوش گرفته یا انتهای لباس‌هایش را نگه می‌دارد. این ژست احساس نزدیکی و عشق را به تصویر می‌کشاند.

2. بوسه در میان راه:

عروس و داماد در حال راه رفتن هستند و دستان یکدیگر را گرفته‌اند. ژست بوسه در میان راه باعث شادی و دلنشینی تصویر می‌شود.

3. نگاه به یکدیگر:

عروس و داماد به یکدیگر نگاه می‌کنند، این ژست احساس ارتباط عاطفی و عشق بیانگر است. عکس‌هایی که در لحظه نگاه به یکدیگر گرفته می‌شوند، بسیار زیبا هستند.

4. پشت گردن:

داماد می‌تواند عروس را از پشت گرفته و نزدیک صورتش قرار دهد. این ژست حس نزدیکی و حمایت را به تصویر می‌کشاند.

5. دستان باز:

عروس دستان خود را به طرف داماد باز کرده و داماد ممکن است یک گل یا هر شیء دیگری در دستانش بگیرد. این ژست احساس آزادی و زیبایی را به تصویر می‌کشاند.

6. در آغوش یکدیگر خندان:

عروس و داماد در آغوش یکدیگر قرار گرفته و خندان هستند. این ژست احساس خوشحالی و شادی را به تصویر می‌کشاند.

7. در پشت پرده:

در این ژست، می‌توانید عروس و داماد را در پشت یک پرده یا حاشیه عکس قرار دهید. این ترکیب به تصویر یک حس انتظار و رازآلودی می‌دهد.

هر ژست به شیوه‌ها و سلیقه‌های مختلف می‌تواند نمایانگر موضوعات مختلفی باشد، و عکاس می‌تواند با استفاده از خلاقیت و حساسیت خود، لحظات زیبایی از این رویداد مهم را ثبت کند.

 

لطفا امتیاز دهید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *