بهترین فونت های انگلیسی 2024

امروزه اگر بخوایم تو دنیای دیجیتال یه نامه یا یه طرح گرافیکی بسازیم توی متن مهمترین بخش نوع انتخاب فونت است که فونت های زیبایی تو طراحی استفاده کنیم؛ که با پیشرفت روزانه دنیای تکنولوژی و دیجیتال و شبکه های اجتماعی نوع فونت بسیار مهم است دقیقا به همین خاطر، بسیاری از مردم تصمیم به خرید فونت‌های گوناگون می‌گیرند تا تصویر بهتری از برند خود ترسیم کنند. اما این‌طور نیست که تمام فونت‌های معرکه، پولی و گران‌قیمت باشند و بخش اعظمی از فونت‌ها کاملا رایگان به دست‌تان می‌رسند. بهترین فونت های انگلیسی ۲۰۲۴ رو تو این بخش میخوایم برای شما گرافیست ها معرفی کنیم که با این فونت های جدید ۲۰۲۴ براحتی بهترین طراحی فونت های انگلیسی رو داشته باشید تو این بخش انواع بهترین فونت های انگلیسی رایگان رو برای شما قرار دادیم. 

بهترین فونت های انگلیسی برای طراحان حرفه ای

به عنوان یک طراح گرافیک حرفه ای که باید برای طراحی کارت ویزیت، بروشور، کاتالوگ و سایز طرح های بصری کاملا مسلط باشد، بهتر است که با ابزارهای لازم کار خود آشنا باشید. یکی از ابزار ضروری، تاثیرگذار و مهم برای امور طراحی انتخاب فونت است. یک طراح حرفه ای باید بتواند فونت مناسب و تاثیر گذار برای طرح خود انتخاب نماید تا علاوه بر افزایش تاثیر طرح بر زیبایی آن هم بیفزاید.

در این مقاله سعی داریم تا پر استفاده ترین فونت های انگلیسی توسط طراحان محبوب و مشهور دنیا را معرفی نمائیم. قبلا فونت های زیادی در دسترس طراحان نبود و فونت های محدودی استفاده می شده است. اما امروزه فونت های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید سبک خود را به وجود آورید. اگر تازه کار هستید می توانید با استفاده از این فونت های معرفی شده طرح های زیبا و خلاقانه ایجاد کنید و نیاز به جستجو های متعدد نداشته باشید.

 

 

مجموعه abasvp، یک مجموعه کامل در زمینه دانلود فونت انگلیسی میباشد، شما عزیزان می توانید برای طرح های خود از این فونت استفاده کنید.

 

دانلود فونت کلاسیک Zanna

1. فونت انگلیسی کلاسیک ZANNA

فونت انگلیسی ZANNA یک فونت زیبا و کلاسیکه که با خطوط روان و طراحی شیک، طراحان را قادر میسازه طراحی های حرفه ای و با کیفیت ارائه بدند. این فونت زیبا توسط طراحان حرفه ای و شرکت های بزرگ گرافیکی تولید شده و قابلیت تنوع در استفاده رو داره پس شما می‌تونید اون رو در انواع پروژه‌ها از تبلیغات تجاری تا کارهای خلاقانه و هنری به‌کار ببرید. در کل، فونت ZANNA با طراحی برجسته و امکانات گسترده، یک انتخاب مناسب برای طراحانی به حساب میاد که به دنبال استفاده از فونتی شگفت‌انگیز و حرفه‌ای برای پروژه‌های خود هستند. شما می توانید این فونت و سایر فونت های مشابه را از مجموعه ما به صورت رایگان دانلود کنید.

703 1

2. فونت انگلیسی Better Rolling

فونت Better Rolling یک فونت دست‌نویس مدرن هست که با انرژی بالا و جزئیات تیز و دقیق طراحی شده. هر کاراکتر این فونت با دقت و بافت واقعی فرش‌زده شده و قادره به طرح‌های ما زندگی ببخشه. این فونت دست‌نوشته مناسب برای طراحی‌های گوناگونه که برای برندینگ، لوگو، نقل قول‌های نوشته شده به صورت دستی، بسته‌بندی محصولات، طراحی وبلاگ، طراحی تبلیغاتی مدرن، دعوتنامه، تزئین خانه، عنوان کتاب یا جلد، دعوت به مناسبت‌های ویژه مانند تولد و سفارشی‌سازی لوازمی مثل لیوان، بالش و تی‌شرت مناسبه. طراحان با استفاده از این فونت می‌تونند طرح‌هایی با انرژی بیشتر و جزئیات تمیزتر ایجاد کنند. این فونت با ویژگی‌های متنوع نظیر جایگزینی‌های ظاهری، تنظیمات ظاهری و لیگچرها، قابل تنظیمه. 

718 1

3. فونت انگلیسی Fibre

فونت انگلیسی فایبر یک فونت دست‌نویس با سبک وینتیج هست که همه کاراکترهاش شخصیت‌های منحصربه‌فردی داره که قواعد استاندارد را زیر سوال برده. علاوه بر این، متریک و کرنینگ اش به طور خاص طراحی شده تا به خوانندگان تجربه خواندن بهینه از یک فونت با حروف بزرگ را بده. شما می توانید با استفاده از فونت فایبر، به طراحی‌های خود لمسی خاص و بهترین حالت ممکن را بدید و خوانندگان را با جذابیت آن جذب کنید.

3299 2

4. فونت انگلیسی Big Dream

فونت انگلیسی Big Dream عنوان یک فونت نمایشی برجسته و منحصربه‌فرد رو داره که با استفاده از قلم فشاری طراحی شده. با طراحی ماهرانه، این فونت توانایی این رو داره که ایده‌های خلاقانه شما را به سطح بالاتری برده و علاقه‌مندان بیشماری را به خود جذب کنه! این فونت دارای یک حس غیررسمی، شیک و زیباست که برای پروژه‌های مد و لباس، امضا، جلد آلبوم، لوگو، برندینگ، مجله، رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات مناسبه، اما همچنین برای پروژه‌های دیگر نیز بسیار عالی عمل می‌کنه.

3319 3

5. فونت انگلیسی Corynette

فونت انگلیسی Corynette یک فونت با اسکریپت جذابه. این فونت دارای ویژگی‌های خطوط با تضاد متوسط، کاراکترهای شاداب، چندین نوع اتصال و نویسه جایگزین هست. در انواع متنوع وضعیت‌ها، این فونت به شکل شگفت‌انگیزی ظاهر خواهد شد. این فونت اثری خلاقانه برای شما ایجاد می‌کنه و برای طراحی لوگو، رسانه‌های اجتماعی، عناوین فیلم، عنوان کتاب، متن های کوتاه و حتی نامه های طولانی و همچنین برای استفاده به عنوان فونت متن ثانویه با سانس یا سریف قابل استفاده است. با استفاده از فونت کورینت، می توانید کارهای شگفت‌انگیزی خلق کنید.

دانلود رایگان فونت فارسی​

3591 2

6. فونت انگلیسی Sticky Sans

فونت انگلیسی Sticky Sans با وزن سبک اسکریپت خود، یک فونت متحرک الهام‌گرفته از کمیکه و جذابیتی شاداب را به کتاب‌های کودکان، کارت‌های تبریک و دعوتنامه‌های جشنواره میاره. شخصیت خاص این فونت اون رو برای ساخت عناوین جذاب و لوگوهای جذاب مناسب می‌کنه. برای طراحی برندی سرشار از سرخوشی و افزودن جذابیت و خلاقیت به تلاش‌های خلاقانه خود، استیکی سانس انتخاب ایده‌آل به حساب میاد.

3613 2

7. فونت انگلیسی Block Marys

فونت Block Marys یک فونت با استایل بلوکی بدون سریفه که مناسب برای تبلیغات، برندسازی، لوگوها، بسته‌بندی‌ها، عناوین، سرصفحات و طراحی جلد هست. این فونت در چهار استایل در دسترسه و به شما امکان کامل دسترسی به تمام کاراکترهای اضافی را بدون نیاز به نرم‌افزار طراحی ویژه می‌ده. شما می تونید از این فونت استفاده کنید و از طراحی با آن لذت ببرید.

3632 2

8. فونت انگلیسی Kiester

فونت Kiester یک فونت مدرن و شیک محسوب می شه. در واقع این یک فونت بدون سریف با یک لمس کوچک از سریف در هر حرف هست. سادگی و قابلیت خوانایی بالا با عرض و وزن‌های مختلف که می‌تونید اون‌ها رو کاوش، ترکیب و ایجاد کنید و به شما در طراحی چیزهایی مانند پوسترها، سرصفحه‌ها، لوگوها، برندسازی و غیره کمک می‌کنه. 

3621 2

9. فونت انگلیسی Romile

دنبال یک فونت شیک هستید؟ فونت انگلیسی Romile یکی از بهترین گزینه هاست. رومیل یک فونت سریف جسورانه و شیک با حروف بزرگه. خطوط زیبا و حروف نویسی خاص این فونت صفحه نمایشی شیک را ایجاد کرده و علاوه بر این، وزنش، قدرت خاصی رو به طرح‌های شما اضافه می‌کنه. این فونت بهترین انتخاب برای هر پروژه طراحی است، پروژه هایی مانند پوسترها، بنرها، لوگوها، جلد کتاب، جلد آلبوم، نقل قول‌ها، دعوتنامه‌ها، کارت‌های تبریک، کارت‌های اسم، سرصفحه‌ها، محصولات چاپی، کالاهای تبلیغاتی، رسانه‌های اجتماعی و غیره.

617 1

10. فونت انگلیسی امضا Routerand

فونت انگلیسی Routerand Signature یک فونت امضایی با ظاهری طبیعی و دستخوش حروفنویسی هست. این فونت با خم‌ها، لیگچرها و سبک‌های متعدد به عنوان یک فونت چند منظوره تجهیز شده. می تونید ازش برای برای اهداف مختلفی مانند امضاها، مجلات، نقل قول‌ها، وبسایت‌ها، عناوین، دعوتنامه‌های ازدواج فوق‌العاده زیبا، هنرهای اداری شگفت‌انگیز، ارسال‌های جذاب در رسانه‌های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید!

مجموعه فونت های انگلیسی

مجموعه abasvp، یک مجموعه کامل در زمینه دانلود فونت انگلیسی میباشد، شما عزیزان می توانید برای طرح های خود از این فونت استفاده کنید.

5212

11. فونت انگلیسی Verotech

فونت انگلیسی Verotech یک فونت نوشتاری مدرنه که برای نیازهای شما طراحی شده. این فونت شیک با حروف بزرگ، حروف کوچک، اعداد و نمادها یک پکیج کامله. این فونت قدرتمند و تیز برای عناوین، تایپوگرافی، پوسترها، مجلات، بروشورها، بسته‌بندی، وبسایت‌ها و بسیاری موارد دیگری که نیاز به طراحی دارید، مناسبه و طرح‌های شما را مدرن و حرفه‌ای‌تر می‌کنه. 

618 1

12. فونت انگلیسی امضا Rocket Clouds

فونت Rocket Clouds یک طراحی بین‌المللی و مدرن داره. این فونت از سبک تایپوگرافی تابلویی کلاسیک استفاده می‌کنه. Rocket Clouds شما را به سرعت جلب می‌کنه. این فونت برای برچسب‌های محصول، وسایل خانگی و افزودن متن به تصویر پشت‌زمینه بسیار زیبا است.

632 1

13. فونت انگلیسی Aqua

فونت Aqua یک فونت سریف شیک، ظریف و پاکه که ساختار و طراحی شگفت‌انگیزش باعث می‌شه استفاده از آن ضروری باشه. زمانی که در حال کار بر روی ایده‌های خلاقانه‌ای هستید که نیاز به یک ظاهر ظریف و به سبک کلاسیک باشه. این فونت رو میشه در زمینه‌های مختلفی مانند طراحی بسته‌بندی، کارت‌های تبریک، دعوت‌نامه‌ها، برندینگ لوازم آرایشی و غیره استفاده کرد.

530 1

14. فونت انگلیسی تحریری decalled script

فونت انگلیسی Decalled Script یک فونت اسکریپتی تیز و شیک هست. بسیاری از ویژگی‌های اوپن‌تایپ، کاراکترهای استاندارد بزرگ و کوچک، علامت نگارش و اعداد، کاراکترهای چندزبانه، لیگچرها، گزینه‌های ظاهری جایگزین، سواش و بسیاری از نمادهای دیگر را داره.

620 1

15. فونت انگلیسی Stealletto

فونت انگلیسی Stealletto یک فونت اسکریپت زیبا و باریکه که به کارهای شما جذابیت و شادی می‌بخشه. این فونت با طرحی کهنه‌نما و غیررسمی می‌تونه به طراحی‌های شما برخی از عناصر مدرنیته و استایل رو اضافه کنه.

دانلود رایگان فونت فارسی

جدیدترین مجموعه فونت های فارسی رو بصورت گلچین شده و رایگان برای شما قرار دادیم که براحتی دانلود فونت فارسی کنید و تو طراحی استفاده کنید

633 1

16. فونت Aquatico

فونت Aquatico یک فونت بی‌سر و صدا سانس سریف با ظاهر نو و عاشقانه هست. الهام گرفته شده از رمانتیسم و جانداران دریایی خارجی، آکواتیکو در خود مجموعه ای از حروف بزرگ با لبه های گرد را که برای طرح های مد روز و نیز پروژه های حرفه ای مناسبه رو داره که همراه با اعداد، نشانه های نگارشی و نمادها، زیبایی رو به ارمغان می آره. آکواتیکو برای تصاویر پوسترها و همچنین نقاشی‌ها، لوگوها و تی‌شرت‌ها مناسبه.

641 1

17. فونت انگلیسی Carnicus

فونت انگلیسی Carnicus یکی از بهترین فونت‌های الهام گرفته از سیرک و تئاتر متحرک رو برای شما فراهم می‌کنه. این فونت با بهترین تطابق برای لوگوها، هدر، عناوین، چاپ و سایر امکانات فرآیند خلاقانه مناسبه.با این فونت می تونید نتایج بی‌نظیری در طراحی حروف و تایپوگرافی ایجاد کنید.

716 1

18. فونت انگلیسی Entreaty

فونت انگلیسی Entreaty مدرن و جسور با سبک قوی و حرکت دراماتیک هست. این امکان را به شما می‌ده تا در یک چشم به هم زدن تایپوگرافی زیبا ایجاد کنید.این فونت برای هر نوع طراحی مانند پروژه‌های برندینگ، لوگو، طراحی‌های عروسی، ارسال‌های رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات، طراحی محصول، برچسب، عکاسی، لوگوی آبنما، دعوتنامه، لوازم التحریر و هر پروژه‌ای که به طعم دست‌نویس نیاز داره، قابل استفاده هست.

638 1

19. فونت انگلیسی Blanka

فونت BLANKA یک فونت مدرن و جدیده و به صورت رایگان توسط امران ریچارد طراحی شده است. شما می‌تونید از آن برای استفاده تجاری و شخصی استفاده کنید. این فونت الهام گرفته از بلانکاست که اهل جنگل برزیله و دارای پوست سبزه. بلانکا به طور کلی بی دفاعه و علاقه زیادی به ارتباطات خانوادگی و دوستی ها و همچنین کودکان داره.

548 1

20. فونت انگلیسی zeo xay

فونت zeo xay یک فونت سریف مدرن و اشرافی هست که با خطوط تمیز و منحنی‌های صاف به هر پروژه‌ای ظاهری شیک و اشرافیت می‌ده. این فونت تمامی استایل‌های اساسی رو که برای یک پروژه موفق نیاز دارید، ارائه می‌ده. این فونت یک قلم متن مدرن و اشرافی هست که به عنوان یک عنوان نمایشی برای سرصفحه‌ها، لوگوها، برندینگ، مجلات، بسته‌بندی محصول و دعوتنامه‌ها بهترین استفاده را داره.

ads font free

دانلود فونت انگلیسی رایگان

فونت انگلیسی یکی از مهمترین فاکتور تو انتخاب درست ادیتور و یا طراحی در پروژه های گرافیکی خود است

قطعا استفاده از این فونت‌های بروز انگلیسی، طراحی‌های شما را بسیار منحصر به فرد و جذاب‌تر خواهد نمود. برای دانلود این فونت ها هم فقط کافیست بر روی آیکون سبز رنگ دانلود که در زیر هر کدام قرار داده شده است کلیک کنید. امیدوارم که این سری فونت های انگلیسی مورد پسند شما قرار گرفته باشد. همچنین، به شما پیشنهاد می‌دهیم که به دسته بندی فونت‌های فارسی و انگلیسی که ده‌ها هزار فونت جدید و جذاب را برایتان در قرار دادیم، مراجعه کنید.

سوالات متدوال

آیا برای دانلود فونت نیاز به ثبت نام در سایت داریم؟

خیر، شما می توانید به صورت مستقیم تمامی فونت های موجود در سایت abasvp را بدون نیاز به ثبت نام کاملا رایگان دانلود کنید.

آیا فونت های فارسی یا فونت های انگلیسی دیگر هم می توانم از سایت دانلود کنم؟

بله شما می توانید با مراجعه به مجموعه فونت های ما ده ها هزار فونت جدید و جذاب دیگر را مشاهده، انتخاب و دانلود کنید.

چه فرمت هایی از این فونت ها قابل دسترس میباشد؟

شما عزیزان می توانید، انواع فرمت فونت ها را از سایت دانلود کنید.

لطفا امتیاز دهید
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *