قیمت چاپ و صحافی آلبوم ژورنال عروسی

قیمت چاپ و صحافی آلبوم های ژورنال عروسی

به طور حتم عروسی یکی از مهم ترین و زیباترین اتفاقات در زندگی هر انسان است. و این خاطرات زیبا هرگز فراموش نخواهند شد و هر زوج خوشبختی دوست دارند از این لحظات خوب و به یاد ماندنی آلبومی به یادگار نگه دارند که در آینده بتوانند این لحظات خوش را مرور کنند ، گرامی بدارند و از تماشای آن لذت ببرند. امروزه آلبوم های ژورنال عروسی از زیباترین آلبوم ها هستند که چاپ و صحافی شده در اختیار عروس و داماد قرار می گیرند و این آلبوم ها محبوبیت و علاقمندی زیادی بین مردم پیدا کرده اند. آلبوم های ژورنال عروسی که به آلبوم مجله ای هم معروف هست از جلد هایی با جنس های چرم، پلکسی و متالیک در سایز های مختلف ساخته شده و همانند مجله ای هست که عکس ها بر روی برگ های این مجله قرار می گیرند و هر برگ می تواند شامل یک یا چند عکس با اندازه های مختلف باشد.

قیمت چاپ و صحافی آلبوم های ژورنال عروسی اغلب دغدغه عروس و داماد هایی هست که قراره آلبوم زیبای عروسیشون رو تهیه کنند و با قیمت های مختلف و انواع آلبوم ها مواجه می شوند و یا سوال عکاس هایی هست که در صنف فیلمبرداری و عکاسی مجالس عروسی کار می کنند. در نتیجه اگر قیمت آلبوم های ژورنال برای شما سوال هست پاسخ شما در اینجاست.

 

در این وبلاگ میخواهیم انواع آلبوم های ژورنال عروسی و قیمت هاشون رو مورد بررسی قرار بدیم و شما پس از این با ویژگی های آلبوم های ژورنال  آشنا شده و قیمت ها رو خواهید دانست.

پس شمارو دعوت می کنم بریم سراغ قیمت چاپ و صحافی آلبوم های ژورنال عروسی و جزئیات این آلبوم رو مورد بررسی و کاوش قرار بدیم.

قیمت چاپ و صحافی آلبوم ژورنال عروسی در سال ۱۴۰۳

اولین مرحله در تهیه یک آلبوم ژورنال عروسی طراحی یک آلبوم به صورت گرافیکی می باشد و در این مرحله به یک طراح و متخصص در زمینه گرافیک نیاز هست که پروژه دیزاین آلبوم ژورنال عروسی رو به نحو احسنت و مورد پسند طراحی کنه. برخی طراحان هزینه طراحی خود را به صورت تعرفه هر برگ حساب می کنند و برخی طراحان قیمت کل آلبوم رو با توجه به طراحی به مشتری می گویند در کل قیمت معمول طراحی یک آلبوم ژورنال عروسی می تواند از 1/000/000 تومان تا 5/000/000 تومان متغییر باشد. اما در زیر لیستی از قیمت طراحی برای هر برگ از آلبوم رو میتوانید مشاهده کنید.

«منظور از ابعاد آلبوم، اندازه یک آلبوم باز شده می باشد و یک آلبوم با ابعاد 50×100 وقتی بسته می شود به اندازه 50×50 سانتی متر خواهد بود.»

معمولا طراحی های آلبوم های ژورنال عروسی به صورت 10 برگ، 15 برگ و 20 برگ می باشد و در اندازه یک برگه A4، 40×80 و 50×100 طراحی می شوند که در آخر همانند کتابچه ای بتوان صفحات این آلبوم را ورق زد. اما با توجه به درخواست ها و سفارش ها هزینه طراحی آلبوم های ژورنال عروسی به ابعاد هر یک برگ و تعداد کل برگ ها بستگی دارد و متغییر می باشد.

قیمت جلد آلبوم های ژورنال عروسی

حالا که آلبوم شما از مرحله طراحی گذشته و میدونید آلبوم شما دقیقا در چه ابعادی طراحی شده باید یک جلد آلبوم به اندازه ابعاد طراحی شده تهیه کنید. قیمت جلد آلبوم های ژورنال عروسی می تواند با توجه به جنس، ابعاد و برند متفاوت باشد پس همانطور که لباس عروس قیمت های متفاوتی داره! جلد آلبوم های ژورنال عروسی هم قیمت های متفاوتی دارند و خوشبختانه جلد های بسیار زیبایی برای یک آلبوم ژورنال عروسی برای خرید در دسترس می باشند که معمولا از جنس های چرم، پلکسی و متالیک هستند. ما در اینجا به بررسی قیمت چند مورد جلد آلبوم ژورنال عروسی می پردازیم. شما باید به دنبال جلدی مرغوب با دوام و کیفیت بالا باشید که بتواند از عمر بیشتری نیز برخوردار باشد.

در حال حاضر قیمت های آلبوم های خام 10 برگ به صورت زیر می باشد که برای هر برگ اضافه 10 درصد قیمت افزایش می یابد.

3 1

آلبوم خام با حکاکی اختصاصی

قیمت : 500/000

ابعاد 40×20

1 5

آلبوم خام مخمل با حکاکی اختصاصی

قیمت : 800/000

ابعاد 80×40

2 1

باکس آلبوم خام با طرح دلخواه

قیمت : 950/000

ابعاد 60×30

6 2

آلبوم خام ژورنال عروسی

قیمت : 650/000

ابعاد 40×30

5 1

آلبوم خام ژورنال عروسی

قیمت : 1/000/000

ابعاد 100×50

4 1

آلبوم  ژورنال عروسی

قیمت : 750/000

ابعاد 60×40

در واقع جنس جلد ها از تنوع زیادی برخوردار است و رنگهای متنوعی دارد همچنین شما میتونید بر روی جلد حکاکی دلخواه خودتون رو هم انجام بدید. از این رو جلد ها با حکاکی هم فروخته می شوند برای مثال جلد هایی از جنس چرم با پلاک طلایی و جنس مخمل با اسم حک شده روی اونها و همچنین جلدهایی با چاپ عکس کریستال که ترکیب چرم و مخمل هستند وجود دارند. با توجه به قیمت های متفاوت جلد آلبوم ها نمی توان قیمت دقیقی رو برای جلد آلبوم ها تعیین کرد اما با توجه به آمار معمولا هزینه ای ما بین 500/000 تومان و 3/000/000 تومان برای خرید جلد های آلبوم ژورنال هزینه می کنند چه بسا جلد هایی با قیمت های بالاتر هم برای خرید وجود دارند. بعد از طراحی آلبوم ژورنال و انتخاب یک جلد مناسب برای آلبوم، بیشتر از نصف مراحل ساخت آلبوم ژورنال عروسی به پایان رسیده و چیزی نمونده که آلبوم به مرحله چاپ و صحافی برسه و کامل بشه.

چاپ و صحافی آلبوم ژورنال عروس و داماد

همانطور که در اصناف مختلف محدوده قیمت مشخص می شود و قیمت ها رنج متفاوتی دارند در چاپ و صحافی آلبوم هم ممکن است با قیمت های متفاوتی در این حوزه مواجه شوید چرا که با توجه به جنس کالا و زمان و کیفیت هایی که ارائه داده می شود قیمت ها متفاوت خواهد بود اما به طور رایج و قیمتی که در صنف فیلمبرداری و عکاسی استفاده می شود ما در اینجا قیمت هارو قرار دادیم.

حال که تمام مراحل به پایان رسیده است نوبت به چاپ و صحافی آلبوم های ژورنال عروسی می رسد. قیمت چاپ و صحافی آلبوم ها به ازای هر برگ محاسبه می شود و قیمت صحافی هر برگ بر روی قیمت چاپ اون برگ محاسبه میشود همانطور که می دانید هر برگ شامل دو صفحه می باشد و قیمت هر برگ به ابعاد آن بستگی دارد. به طور کلی هزینه چاپ و صحافی هر برگ از آلبوم های ژورنال عروسی به صورت زیر می باشد.

سایز آلبوم (سایز آلبوم باز شده می باشد)قیمت هر برگ به تومان
ابعاد 30×1590/000
ابعاد 30×20120/000
ابعاد 40×20160/000
ابعاد 40×30210/000
ابعاد 50×30240/000
ابعاد 60×30270/000
ابعاد 80×30350/000
ابعاد 90×30410/000
ابعاد 60×40390/000
ابعاد 80×40480/000
ابعاد 70×50540/000
ابعاد 100×50750/000

در بالا قیمت ها بر اساس هر برگ رو بررسی کردیم اما خیلی از عکاسان و دست اندر کاران که کار چاپ آلبوم رو انجام می دهند جزئیات محاسبه قیمت رو در اختیار شما نمیگذارند و قیمت کل آلبوم را محاسبه کرده و به مشتریان خودشون اعلام می کنند اما شما در اینجا با جزئیات دقیق فرمول محاسبه قیمت آلبوم های ژورنال عروسی رو یاد گرفتید و می دانید که در هر مرحله چه هزینه هایی باید پرداخته بشود.

abas

دانلود آلبوم های ژورنال عروسی لایه باز PSD

آلبوم های ژورنال عروسی از مهم ترین طراحی های عکاسی و فیلمبرداری مراسم عروسی می باشند

با قیمت آلبوم های ژورنال عروسی آشنا شدید و دونستید که آلبوم های ژورنال ابعاد و جنس های متفاوتی دارند اما باید بدانید که آلبوم های ژورنال عروسی طراحی های متفاوتی نیز دارند و وبسایت ما به عنوان تخصصی ترین و با سابقه ترین وبسایت ها در زمینه آلبوم ژورنال عروسی هست که شما میتونید از پکیج ها و مجموعه فایل های گرافیکی ما استفاده کنید و بر کیفیت و زیبایی آلبوم هاتون اضافه کنید در حال حاضر با چندین سال سابقه در زمینه طراحی گرافیکی به جرعت می توان گفت که کامل ترین فایل های گرافیکی در وبسایت ما قرار دارد و شما می توانید به سادگی اونها رو در اختیار داشته باشید. پیشنهاد میکنم فرصت رو از دست ندید و از این طراحی های حرفه ای و شگفت انگیز در  آلبوم های ژورنال خودتون استفاده کنید.

نتیجه گیری

آلبوم های ژورنال عروسی برای عکس های زیبایی هست که با برنامه ریزی های دقیق برای یادگاری در روز های قبل و بعد از عروسی و همچنین در ماه عسل گرفته می شود. این تصاویر با طراحی های زیبا در مکان های جذاب و پس زمینه های چشم نواز گرفته می شوند که همه آن ها در یک کتابچه به اسم آلبوم های ژورنال عروسی جمع می شوند و این آلبوم صندوقچه خاطرات روز های عروسی هست پس از این جهت باید یک آلبوم خاص و زیبا و کیفیت عالی برای این تصاویر تهیه و طراحی زیبایی بر روی آن اجرا کرد همانطور که دونستید آلبوم های ژورنال در ابعاد مختلفی چاپ می شوند که بر قیمت آن ها تاثیر گذار است . در نتیجه با توجه به اهمیت آلبوم های عروسی و برای طراحی آلبوم های عروسی جذاب و دلچسب می تونید به مجموعه فایل های گرافیکی سر بزنید و از اون ها استفاده کنید. امیدوارم که این وبلاگ برای شما مفید بوده باشه و جواب سوال هاتون رو گرفته باشید. در هر حال اگر سوال دیگری داشتید میتونید در سایر مطالب وبسایت ما بدنبال جواب باشید و از محتواهای مفید ما لذت ببرید.

سوالات متداول

آلبوم های ژورنال عروسی که به آلبوم مجله ای هم معروف هست از جلد هایی با جنس های چرم، پلکسی و متالیک در سایز های مختلف ساخته شده و همانند مجله ای هست که عکس ها بر روی برگ های این مجله قرار می گیرند و هر برگ می تواند شامل یک یا چند عکس با اندازه های مختلف باشد.

آلبوم های ژورنال از نظر اندازه و جلد به انواع مختلف تقسیم بندی می شوند به طور کلی آلبوم های ژورنال عروسی از جنس چرم، مخمل، پلکسی و متالیک می باشند که در ابعاد مختلف ساخته شده اند.

شما می توانید به صورت مستقیم انواع مختلف آلبوم های ژورنال عروسی موجود در سایت abasvp تهیه و دانلود کنید چرا که وبسایت ما یکی از کامل ترین منبع ها در زمینه آلبوم های ژورنال عروسی می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *