آموزش طراحی آلبوم ژورنال عروسی

آموزش طراحی آلبوم ژورنال عروسی

 

 

 

 

همه ما این موضع رو  میدونیم که یکی از درآمد های آتلیه های عکاسی آلبوم ژورنال عروسی که امروز تو سایز , چاپ , صحافی , طراحی مختلفی به مشتری ها ارایه میکنیم . و مهمترین مسله هم  بعد عکاسی میرسیم به طراحی صفحات آلبوم ژورنال عروسی که یه مورد مهم برای آتلیه های عکاسی هستش .و میدونیم که آلبوم ژورنال واقعا درآمد بسیار خوبی داره برای عکاسان . برای همین هم عکاسان عروسی دنبال بیشرفت تو این حوزه هستند و میدونن که باید همیشه رو سبک عکاسی و ادیت و نیز در طراحی آلبوم های ژورنال عروسی بیشرفت کنن.

 

یکی از مهمترین موارد که در مطالب گذشته گفتم زمان هست. من در ادامه مطالب چند مورد از مشکلات طراحان آلبوم های ژرونال عروسی میگم .

 

610.p2

 

چه مواردی برای عکاسان و طراحان آلبوم های ژورنال عروسی مهم هست.

مواردی که برای عکاسان و طراحان مهم هستش نوع طراحی در کمترین زمان با طراحی شیک . ولی خوشبختانه برای اکثرا عکاسان برای اینک همشتری های زیادی دارند و پروژه های زیادی که برای طراحی آلبوم های ژورنال عروسی دارند دیگر وقت و یا حوصله ندارند که برای هر مشتری بشینن یه طراحی متقاوتی بزنن که این کار هم واقعا وقت و انرژی بسیار بیشتری لازم هست . و برای همین استفاده از موکاپ آلبوم های ژورنال عروسی (لایه باز) بسیار عالی هست که نیازی نیست وقت و انرژی خودشون صرف یه طراحی کنن و به راحتی از آلبوم های لایه باز که روی سایت قرار داره استفاده کننو تو هر سایزی که میخوان بتونن استفاده کنند. و من تصمیم گرفتم تجربه چندین ساله خودمو تو حوزه ادیت و طراحی عکس و البوم تو این سایت با شما به مبلغ واقعا ناچیز و با ارزش به اشتراک بذارم

5/5 - (2 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *