دانلود 7 پریست رایگان فتوشاپ و لایت روم 2024

دانلود 7 پریست رایگان برتر 2024

سلام همراهان عزیز این مجموعه یکی از بهترین مجموعه پریست های لایت روم و پریست فتوشاپ که به قیمت واقعی بیش از 40 دلار است ولی ما سعی کردیم ۱۰ تا از بهترین پریست ها رو به رایگان برای شما ارائه بدیم تا براحتی بتونید دانلود کنید.

Stormy Solis 2

1. پریست رایگان Stormy Solis

این دانلود پریست رایگان Stormy Solis که یکی خاص ترین رنگ ها رو برای عکس های خانوادگی و عکس های کودک توی لوکیشن های متفاوت میتونید استفاده کنید که فرمت این پریست xmp که هم توی کمرا روا فتوشاپ و هم لایت روم به راحتی متونید نصب کنید

اگه دنبال بهترین پریست های موبایل هستی !

جدیدترین پریست های موبایل رو بصورت گلچین شده و رایگان برای شما قرار دادیم که براحتی دانلود کنید و تو طراحی استفاده کنید

AUTHENTIC LOVE PRESETS 2

2. دانلود پریست عروسی Authentic Love 

۲- دانلود پریست عروسی Authentic Love 

این پریست که تنالیته رنگی زیبای برای ادیت عکس های عروسیتون بهتون میده که تمام عکس های قبل و بعد رو صفحه محصول و دانلود دارد که میتونید برای ادامه و دانلود رایگان این مجموعه زیر عکس رو دانلود کلیک کنید.

Sascha Kraemer

3. دانلود پریست Sascha Kraemer

این مجموعه 20 تایی پریست های لایت روم Sascha Kraemer که قابل نصب و ادیت تو نرم افزار ادوبی لایت روم است یک سری رنگ خاص مناسب عکس های فورمالیته عروسی بهتون میده که با این پریست ها میتونید یک ادیت رنگ زیبا رو عکس های عروسیتون اعمال کنید .

Becca Jean

4. دانلود پریست Becca Jean

که سبک دنگی عکس های روسی رو به شما میده که تنها با یه کلیک میتونید دانلود کنید به رایگان و لینک دانلود هم زیر این عکس قرار گرفته است.

The Master Collection preset

5. دانلود پریست The Master Collection

که رو سایت قرار گرفتیم و یکی از بهترین پریست های برتر سال ۲۰۲۳ است که رایگان رو سایت قرار دادیم برای شما.

The Love Her

5. دانلود پریست The Master Collection

۶-دانلود پریست LOVE BABY

در این مجموعه پریست خانوادگی Love برای شما ادیتور های عزیز قرار دادیم که با استفاده از تنالیته رنگی این مجموعه پریست که میتونین روی عکس هاتون استفاده کنین و به عکس های خودتون رنگ های زیبای ببخشید. اینپریست با توجه به بخش مشخصات قابل استفاده در محیط های نرم افزار هایی مثل کمرا راو فتوشاپ و  لایتروم استفاده کنید .

Love Story Lightroom

5. دانلود پریست The Master Collection

۷- این فایل پریست که ۲۵ پریست برای لایتروم و فتوشاپ هم برای موبایل و دسکتاپ با فرمت xmp و dng
ads.preset.2

جدیدترین پریست فتوشاپ و لایت روم

جدیدترین پریست فتوشاپ  پریست لایتروم  پریست موبایل که بیش از هزاران پریست رو برای شما قرار دادیم که میتونید مشاهده دانلود کنید.

همران عزیز سایت abasvp.ir امیدوارم این مطالب و فایل های رایگان که به درخواست دوستان ۷ پریست رایگان برای شما تو این وبلاگ قرار دادیم و اینکه اگر سوالی یا بیشنهادی دارید زیر این مطلب توی قسمت دیدگاه نظرتون ثبت کنید اولین فرصت چک میکنم و نیز برای دانلود هزاران پریست حرفه ای و جدیدترین فایل ها گرافیکی میتونید رو سایت ما و قسمت دسته بندی ها رو قرار دادیم.

4.8/5 - (42 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *