دانلود 8 فونت رایگان جدید

1 1

دانلود 8 فونت رایگان جدید

سلام همراهان عزیز این مجموعه پکیج 8 فونت انگلیسی جدید 2024 رو براتون تهیه کردیم که یکی از برترین فونت های انگلیسی سال هستش، این فونتهای خاص مخصوص تدوین، طراحی گرافیک، کارهای آتلیه ای و… می باشد که به رایگان دسترسی و دانلود کنید

2

1. فونت ریگو Font Reigo

فونت ریگو Font Reigo یکی از فونت‌های زیبای انگلیسی که سرشار از انرژی بوده و در سبک گرافیکی طراحی شده است. با توجه به دقتی که در طراحی جزییات این فونت جذاب شده، فونت انگلیسی Reigo را برای طراحی‌هایی مانند طرح تیشرت، لوگو و لوگوتایپ، بسته‌بندی محصول، عکس‌نوشته، کاور و … ایده‌آل می‌کند.

3

2. فونت Font Wastogi

فونت Wastogi یک فونت ظریف و متمایز است. این فونت که به دلیل سبک شیک و ساده‌ای که دارد، برای طرح‌های مختلف مناسب است، فونت رایگان Wastogi بدون توجه به موقعیت، این قابلیت را دارد که به فونت مورد علاقه شما تبدیل شود!

 

دانلود فونت انگلیسی Maudylove

3. فونت انگلیسی Maudylove

فونت انگلیسی Maudylove با طراحی زیبا و مدرن. این فونت انگلیسی شامل نسخه های معمولی و مایل است. برای آرم ها، کارت نام، طرح بندی مجلات، دعوت نامه ها، سرصفحه ها یا حتی آثار هنری در مقیاس بزرگ عالی است.

دانلود فونت انگلیسی تحریری Featherly Font

4. فونت انگلیسی Featherly Font

فونت انگلیسی Featherly Font این فونت ها با طراحی برجسته، کاراکتر های سرگرم کننده یک کار خلاقانه به شما می دهد. فونت Wastogi برای طراحی لوگو، رسانه های اجتماعی، عنوان فیلم، عنوان کتاب، یک متن کوتاه مناسب است.

دانلود Starline Beautiful Font

5. فونت Starline Beautiful

دانلود فونت Starline Beautiful به صورت کاملا رایگان برای دانلود در مجموعه ما قرار گرفته شده است. یک فونت نمایشگر مدرن و زیبا است که با تغییرات حروف مانند جایگزین و لیگاتور ایجاد شده است. آن را ترکیب کنید و طرح تایپوگرافی عالی خود را بسازید!

پیشنهاد مطالعه: استفاده از فونت نستعلیق برای اینستاگرام در اندروید و آیفون

دانلود فونت انگلیسی Balisay

6. فونت انگلیسی Font Balisay

 فونت انگلیسی Font Balisay یک فونت انگلیسی زیبا در نسخه ساده است. این فونت انگلیسی مناسب برای تایپوگرافی های لوکس، طراحی لوگوهای مدرن، وب سایت ها، نقل قول های رسانه های اجتماعی، نام تجاری عروسی و موارد مناسب است.

دنبال فونت انگلیسی هستی !

جدیدترین فونت انگلیسی 2024 رو بصورت گلچین شده و رایگان برای شما قرار دادیم 

دانلود فونت انگلیسی Choose Elegant

7. فونت انگلیسی Font Choose Elegant

فونت انگلیسی Font Choose Elegant یک فونت مدرن و زیبا است. این فونت برای هر پروژه برندسازی مانند لوگو، طراحی قالب، چاپ و بسیاری موارد دیگر مناسب است. شما می توانید در طراحی های مختلف از این فونت انگلیسی زیبا استفاده نمایید.

دانلود فونت انگلیسی Romile

8. فونت انگلیسی Romile Font

فونت انگلیسی Romile Font بسیار زیبا و جذاب با استایل پیوسته می باشید که یکی از فونتهای برتر سال می باشد؛ به صورت رایگان از مجموعه ما دانلود کنید

دانلود فونت ستاره انگلیسی stars

9. فونت انگلیسی Font Galleds Stars

دانلود فونت ستاره یکی از فونت های انگلیسی مناسب برای جذاب کردن طرح های خود، این فونت ستاره انگلیسی توسط گرافیست های حرفه ای ساخته شده است.

امیدوارم این 8 فونت رایگان هم مورد پسند شما گرافیست های عزیز باشد و و نیز ما تمام تلاش میکنیم تا جدیدترین فایل های گرافیکی و فایل های دانلود را برای شما عزیزان ارائه دهیم و نیز شما میتونید از این لینک به دانلود فونت انگلیسی که بیش از 5000 فونت جدید و گلچین شده دسترسی دارید که تنها با ثبت نام رو سایت به تما فونت های دسترسی دارید.

4.8/5 - (37 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *