دانلود 10 فونت انگلیسی برای عکاسی عروسی

دانلود 10 فونت انگلیسی برای عکاسی عروسی

 

 

دانلود 10 فونت انگلیسی برای عکاسی عروسی

سلام همراهان عزیز این مجموعه، براتون یه مجموعه 10 تایی از فونتهای برتر انگلیسی برای عکاسی عروسی آماده کردیم که میتونید در ادامه مطلب دانلود و استفاده کنید.

 

۱- فونت انگلیسی Amsterdam ، یکی از فونت های سبک قلمو و یا سبک براش می باشد. فونت امضای آمستردام مجموعه ای از حروف و اعداد مناسب پروژه های شما و همچنین برای عکاسی عروسی، طراحی برند، طراحی لوگو، هنرهای حروف دیجیتال، تی شرت/پوشاک، پوستر، مجله، تابلوها، طراحی تبلیغات و هر نیاز طراحی عالی است.

 

1028

ــــ برای دانلود فونت انگلیسی Amesterdam کلیک کنید ــــ

 

 

۲- یک فونت با سبک دست نوشته زیبا می باشد که میتوانید برای طرح های عروسی از آن استفاده کنید. همچنین این فونت انگلیسی استوری برای برچسب، عکاسی، واترمارک، دعوت نامه، لوازم التحریر، پروژه های برندسازی، لوگو، پست های رسانه های اجتماعی، تبلیغات، بسته بندی محصول، طراحی محصول، بازاریابی دیجیتال، ویدئو بسیار مناسب است.

 

1029

ــــ برای دانلود فونت autumn کلیک کنید ــــ

 

 

۳-دانلود رایگان فونت انگلیسی کشیده Blacksword, برای انواع سبک ها و طراحی فانتزی می توانید از این فونت زیبای انگلیسی کشیده استفاده کنید. همچنین می توانید برای تولید تیزر ها و کلیپ های عاشقانه و فانتزی از این فونت انگلیسی کشیده استفاده کنید و کلیپ ها و عکس های طراحی شده را در یوتیوب و اینستاگرام و یا تلگرام به کار ببرید.

 

1030

ــــ برای دانلود فونت انگلیسی کشیده Blackword ــــ

 

 

۴- فونت Great Day از سری فونتهای دستنویس انگلیسی مناسب برای کلیپ ها و عکس نوشته های رمانتیک می باشد. در ادامه مطلب به صورت رایگان دانلود کنید.

 

1031

ــــ برای دانلود Great Day ــــ

در سایت abasvp انواع فونت ها موجود می باشد، پس شما عزیزان میتوانید فونت انگلیسی گرافیکی رایگان را دانلود نمایید.

همچنین برای دانلود فونت انگلیسی کلاسیک نیز می توانید کلیک نمایید.

 

۵- فونت زیبای GOOD VIBES یک فونت حرفه ای مناسب طراحی های حوزه عروسی می باشد که یک فونت زیبا میباشد این فونت گرافیکی و حرفه ای را می توانید از abasvp.ir تهیه کنید.

 

1032

ــــ برای دانلود good vibes کنید ــــ

 

 

۶-فونت انگلیسی جادویی Handycheera یک فونت نمایشی خیره کننده با حس های زیبا و بازیگوش است. اگر برای طراحی های خود به فونت های جادویی انگلیسی نیاز دارید بدون شک این یکی از فونت های زیبا و کاربردی می باشد. از این فونت انگلیسی برای عکاسی های رمانتیک، طراحی های تبلیغاتی، طراحی لوگو و … می توانید استفاده کنید.

 

1033

ــــ برای دانلود فونت انگلیسی جادویی Handycheera ــــ

 

 

۷- فونت انگلیسی Celebrate Script یکی از سری فونت‌های لاکچری و جذاب دستنویس است. فونتی ظریف و مرتب که خلاقیت و زیبایی خاصی به طراحی‌های شما می‌دهد. در هنگام تایپ با فونت Celebrate Script حروف به هم چسبیده و متصل می‌شود که در نظر طراحان ویژگی خاص و با اهمیتی به شمار می‌آید. این فونت برای نوشتن متن، عنوان ،سرتیتر، طراحی عکس های رمانتیک، دعوتنامه و … ایده‌آل و مفید خواهد بود.

 

1034

ــــ برای دانلود فونت انگلیسی Celebrate script کلیک کنید ــــ

 

 

8- Pinyon Script فونت زیبا با سبک فونت مدرن و با کلاس است. این فونت انگلیسی سبک امضا مناسب انواع طراحی ها برای لوگوها، عکاسی های عروسی و رمانتیک،  پوسترها، امضاها، طراحی بسته بندی، پادکست ها و … است.

 

1035

ــــ برای دانلود فونت pinyon script کلیک کنید ــــ

 

 

9- این فونت انگلیسی برای اینشات ، فتوشاپ، آیفون مناسب است. فونت انگلیسی شکسته برای فتوشاپ مجموعه از اسکریپت ها است که برای طراحی های رمانتیک مناسب است. فونت انگلیسی خط شکسته برای بسیاری از برنامه ها به خوبی کار می کند.

 

1036

ــــ برای دانلود این فونت scripting profont کنید ــــ

 

10- فونت انگلیسی Weingut با طراحی فانتزی و دکوری خود گزینه مناسبی برای طراحی مرتبط با عروسی می باشد. این فونت زیبا برای طراحی کارت دعوت عروسی، فون عروس و داماد، آلبوم دیجیتال عکس عروس و هر نوع طرح گرافیکی دیگر در این رابطه می تواند به خوبی مورد استفاده قرار گیرد.

 

1037

ــــ برای دانلود فونت انگلیسی Weingut کنید ــــ

 

همران عزیز سایت abasvp.ir امیدوارم این مطالب و فایل های رایگان که به درخواست دوستان ۷ پریست رایگان برای شما تو این وبلاگ قرار دادیم و اینکه اگر سوالی یا بیشنهادی دارید زیر این مطلب توی قسمت دیدگاه نظرتون ثبت کنید اولین فرصت چک میکنم و نیز برای دانلود هزاران پریست حرفه ای و جدیدترین فایل ها گرافیکی میتونید رو سایت ما و قسمت دسته بندی ها رو قرار دادیم.

5/5 - (1 امتیاز)
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *